اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : باشگاه شهرداری ارومیه در پی شکایت سرمربی پیشین این تیم به دلیل عدم پرداخت حقوق، از سوی فدراسیون جهانی والیبال از هر گونه نقل و انتقال بین المللی بازیکن، محروم شده است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه فصل گذشته با وجود ایجاد تغییرات سه باره در انتخاب سرمربی، نتایجی مطلوبی کسب نکرد و با قرار گرفتن در رده دهم جدول شانس حضور در رقابت‌های پلی آف را از دست داد و امسال با مشکلات مالی و بدهی کلان به سرمربی سابق لهستانی تیم درگیر است.

اخیرا معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون‌ والیبال گفت؛ باشگاه شهرداری ارومیه بیشترین بدهی را به فدراسیون والیبال دارد.

اما این تنها مشکل باشگاه شهرداری ارومیه نیست و این باشگاه از سوی فدراسیون جهانی والیبال نیز از هر گونه نقل و انتقال بین المللی بازیکن، در پی شکایت «لوبومیر تراویسا» سرمربی پیشین و پسرش «دراگان تراویسا» پاسور سابق تیم ملی والیبال ایتالیا و شهرداری ارومیه به فدراسیون جهانی والیبال، محروم شده است.

به نقل از تهران پارس، فدراسیون جهانی والیبال در این مورد نوشت؛« از اختلاف به وجود آمده بین دراگان تراویتسا و باشگاه ایرانی شهرداری ارومیه آگاه است و به همین دلیل، این باشگاه را از هر گونه نقل و انتقال بین المللی بازیکن، محروم می‌کند. فدراسیون جهانی البته می‌داند که این مشکل به دلیل تحریم‌های اعمال شده در مورد بانک‌های ایرانی برای انتقال پول، بسیار پیچیده است. با این حال، FIVB  و فدراسیون والیبال ایران در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن، راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. بازیکنان والیبال برای فدراسیون جهانی از اهمیت ویژه برخوردارند».

دارگان تراویتسا به عنوان بازیکن و پدرش لیوبو تراویتسا به عنوان سرمربی در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در تیم شهرداری ارومیه حضور داشتند ولی به دلیل عدم دریافت مبلغ قرارداد خود به میزان ۳۰۰ هزار یورو این تیم را ترک و برای کسب حقوق خود به فدراسیون جهانی والیبال شکایت کردند.

به گفته مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ ورزشی شهرداری ارومیه؛ این باشگاه با بهره گیری از وکیل بین المللی با جدیت در پی رفع محرومیت فدراسیون جهانی و حل مشکل بدهی خود به سرمربی و کاپیتان صربستانی اسبق خود است و با همه توان بازکردن پنجره نقل و انتقال خارجی را دنبال می کند.

گفتنی است؛ در سال ۱۳۹۵ و در جریان رقابت های لیگ برتر ایران «دراگان تراویسا» پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا با امضای قراردادی از نیم فصل به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست، پس از روی کار آمدن یوبومیر تراویسا به عنوان سرمربی خارجی تیم والیبال شهرداری ارومیه، پسرش دراگان تروایسای ۲۹ ساله نیز به ترکیب این تیم پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست