اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : طی مراسمی مطهری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی معارفه شد.

طی مراسمی از زحمات جنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تقدیر و مطهری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان معارفه شد. 

هاشمی نکو،مشاوره وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان که در سالن مدرسه نیلوفر برگزار شد با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان به صورت ویژه در حال نهایی شدن است، افزود: هدف از رتبه بندی معلمان ایجاد رقابت و انگیزه در بین معلمان در جهت ارتقای آموزش و پرورش و بهبود معیشت معلمان است.

وی با اشاره به اینکه بحث تربیتی مسئله بسیار مهم است، تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ که برخی در تلاش برای اجرای شدن آن بودن خوشبختانه با تاکید مقام معظم رهبری جلوی تصویب آن گرفته شد.

هاشمی نکو با اشاره به اینکه تربیت امری تعاملی است، خاطر نشان کرد: ۳سال کرونا به بحث تربیتی ضربه سختی وارد کرد بطوری که امور تربیتی عملا تعطیل شدند.

مشاوره وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان اظهار کرد: امور تربیتی که امروز مد نظر است نیرویی به روز شده و تخصصی است چرا که روش های تربیتی سنتی دیگر پاسخگو شرایط فعلی جامعه نیست.

وی یاد اور شد: در حال حاضر امور تربیتی کشور با کمبود  ۶۰هزار نفر مشاور و ۵۰هزار نفر مربی تربیتی روبرو است.

هاشمی نکو افزود: به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجهه هستیم هرچند اوضاع امسال کنترل شد اما برای سال آینده تحصیلی نیز با کمبود اساسی معلم مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بزرگ نمایی ضعف ها و کوچک نمایی خدمات کار اصلی امپریالیسم رسانه است باید خدمات و کارهای خوب حوزه آموزش و پرورش تبلیغ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست