اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : یازدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کرونا به همراه تجلیل از برندگان ” جشنواره پیام رسانان سلامت” با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران رسانه های گروهی و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مراسم که اولین جشنواره پیام رسانان سلامت آذربایجان‌غربی برترین های خود را شناخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با تقدیر از زحمات و همراهی های جامعه رسانه ای و خبرنگاران و درمانی گفت:ایران در میان ده کشور برتر بهبود یافتگان کرون قرار دارد.

علی مصطفوی اذعان کرد : زوایای مختلف احیاء دریاچه ارومیه به همگان معرفی شود.

وی ادامه داد : مراسم ماه‌های محرم و صفر با اعتدال صورت می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پیش‌رو بودن هفته دولت، گفت: اصحاب رسانه معرف اقدامات دولت به ویژه پروژه‌های کشوری در حوزه‌های مختلف همچون احیاء دریاچه ارومیه به مردم باشند.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی هم گفت : کرونا نشان داد هیچ کدام از حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به اندازه سلامت در توسعه نقش ندارند.

وی ادامه داد : سلامت محور توسعه بوده و جامعه‌ای که در عرصه سلامت نیروی انسانی خود موفق باشد در سایر حوزه ها نیز پیشرفت خواهد داشت.

خدایاری تصریح کرد : در زمینه تامین و حفاظت از سلامت نیز علاوه بر تلاش نظام سلامت، نقش پیام‌رسانان سلامت نیز بسیار قوی است که وظیفه خطیر رسانه‌ها را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد : از زمان شروع شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت پیام‌رسانان سلامت به عنوان یکی از اهرم‌های قوی توسعه باعث کاهش و کنترل این بیماری از طریق آگاهی‌بخشی به مردم شده و امیدواریم با یاری خداوند، همت رسانه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بزودی شاهد ریشه‌کنی این بیماری منحوس باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد : پیام‌رسانان سلامت در قالب رسانه‌های مختلف با وجود شرایط سخت اقتصادی بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و کمک مالی تاکنون انجام وظیفه کرده‌اند که باید قدردان زحمات این عزیزان در کنار زحمات کادر بهداشت و درمان نیز باشیم.

دکتر آقاپور رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه و معاون دانشگاه علوم پزشکی در استان هم ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه خواستار تداوم این همکاری و همراهی شد.

در مجموع ۲۵۰ اثر در بخش اختصاصی (روزنامه نگاران) با محوریت گزارش، مصاحبه و خبر، عکس خبری و یادداشت  و ۵۰ اثر در بخش عمومی (شهروند خبرنگاران) با محوریت ویدئوکلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پیام فرهنگی و طنز به دبیرخانه جشنواره پیام رسانان سلامت ارسال شده بود.

در پایان مراسم از برترین های اولین جشنواره پیام رسانان سلامت آذربایجان‌غربی با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است عبدالسلام معروفی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری ، تحلیلی آوای مرز و سردبیر هفته نامه کوشا در این جشنواره موفق به کسب رتبه اول بخش یادداشت شد.

لازم به ذکر معروفی تاکنون بیش از دهها رتبه و مقام برتر در جشنواره های مختلف کسب کرده است.

طبق اعلام هیئت داوران جشنواره، نفرات منتخب به شرح ذیل اعلام شدند.

🔻در بخش گزارش:

رتبه اول: طاهره نوید آرین

رتبه دوم: عبدالله رحمانی

رتبه سوم : فائزه زنجانی

شایسته تقدیر ( زیبا کیومرثی )

 

🔻در بخش یادداشت:

رتبه اول: عبدالسلام معروفی

رتبه دوم: محمد پاشازاده

رتبه سوم: طاهره زینالی

 

🔻در بخش خبر و مصاحبه :

رتبه اول انتخاب نشد

رتبه دوم: سمیرا محمدی

رتبه سوم: صابر چهرقانی

 

🔻در بخش عکس خبری:

رتبه اول : مهرداد تبریزی

رتبه دوم: علی غیور

رتبه سوم: سهیل فرجی

 

🔻در بخش طنز:

رتبه اول: سونیا بدیع

رتبه دوم: مرتضی حیدری

رتبه سوم: سینا میرزا محمدی

 

🔻در بخش اینفوگرافی:

رتبه اول: مصطفی باقری

رتبه دوم: صیاد ایران زاده

رتبه سوم: نعیمه فطانتا

 

🔻در بخش پیام فرهنگی:

رتبه اول: سمیه کارگرنژاد

رتبه دوم: آیدین بابائی

رتبه سوم: قاسم رحیم زاده

 

🔻در بخش ویدئو کلیپ:

رتبه اول : انتخاب نشد

رتبه دوم: رسول جبرئیلی

رتبه سوم: امیرحسین ملازاده

در ادامه تجلیل؛ حیدرنویدی از روزنامه محلی آبشار و میثم قربانی از روزنامه سراسری جوان به‌ عنوان مسئولان نشریات فعال در بحث فرهنگ‌سازی مقابله با شیوع کرونا تجلیل شدند.

نخستین جشنواره پیام رسانان سلامت آذربایجان غربی که به همت اداره امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خانه مطبوعات و ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی کرونا با هدف فرهنگ سازی و حمایت از محتواهای رسانه‌ای مرتبط با کرونا فروردین امسال فراخوان داد و منتخبین جشنواره با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست