اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهداء و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این  مراسم با اشاره به اینکه توطئه استکبار علیه ایران تمامی ندارد گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن اهداف انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار کرد: شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است و باید در این زمینه به بصیرت افزایی پرداخت.

وی نگاه جمهوری اسلامی به وحدت را راهبردی دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی به وحدت نگاه استراتژیک دارد به این خاطر که دنیای اسلام اسیر قدرت‌هایی شده است که این قدرت‌ها از اساس خواهان وجود مکتبی به نام مکتب اسلام نیستند، از این رو جز با وحدت نمی‌توان به مصاف این دشمنان رفت.

طیبی فر با ابراز تأسف از اینکه برخی با بیت المال ارتزاق می‌کنند ولی به آن خیانت می‌کنند، ادامه داد: برخی نیز هستند که از عناوین مقام معظم رهبری استفاده می‌کنند و نام امام خمینی (ره) به زبان می‌آورند ولی خلاف منویات ایشان حرکت می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه برخی در نقش ستون پنجم ظاهر شده‌اند، اضافه کرد: بیشتر از دشمنان خارجی باید از این افراد ترسید.

طیبی‌فر خاطرنشان کرد: باید ضمن اینکه در مواجهه با دشمنان بیرونی، کشورمان را بیمه می‌کنیم باید نسبت به نفوذ هم هوشیار باشیم، کما اینکه مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع هشدار هم داده‌اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت پایداری که هم اکنون در استان حاکم شده در سایه همدلی به دست آمده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر امنیت در جای جای میهن اسلامی حاکم شده، که در این استان نیز چنین است.

وی ادامه داد: در عمل ثابت شده است که آذربایجان غربی سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و رزمندگان اسلام در این خطه برای حفظ ثبات و امنیت منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

شهسواری به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: رشادت‌ها و سلحشوری‌های مردم این استان همواره مورد توجه ولی امر مسلمین بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هم ظهار کرد: یک مسئول زمانی می‌تواند در پست سازمانی خود توفیقی به دست آورد که از خداوند متعال کمک بخواهد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی خدمت صادقانه را ویژگی بارز یک مدیر کارآمد و توانمند در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در این صورت به طور قطع توفیق‌های بیشتری در خدمت به جامعه و مردم به دست خواهد آمد.

قریشی با اشاره به گذرا بودن دوران مسئولیت برای همه، خاطرنشان کرد: بر اساس روایات اسلامی تمام مسئولیت‌ها گذرا و موقت هستند و به هیچ عنوان ماندگار نیستند، بنابراین از این فرصت کوتاه برای جلب رضایت خدای متعال باید استفاده کنیم.

در این آئین از زحمات حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی قدردانی شده و حجت الاسلام علی متین به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست