اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان اجرایی آذربایجان غربی لازم است نسبت به توزیع صحیح تخم مرغ و مرغ دقت کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به کمبود مرغ و تخم مرغ در ارومیه و تشکیل صف‌های طولانی افزود: مسئولان اجرایی آذربایجان غربی لازم است نسبت به توزیع صحیح تخم مرغ و مرغ دقت کنند زیرا شایسته نیست مردم برای گرفتن مرغ در صف بایستند و مشکلاتی برای آنان به وجود بیاید.

وی ادامه داد: برخی افراد و دست اندرکاران فروش نیز انصاف داشته باشند و نگذارند فشار بر مردم وارد شود و رفع این مشکل نیازمند مدیریت صحیح همه دست اندرکاران است.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: مسئولان اجرایی استان باید هرچه سریع‌تر مشکلات کمبود برخی اقلام غذایی را در استان رسیدگی کنند زیرا مردم در فشارهای اقتصادی هستند.

قریشی در ادامه با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به استان عنوان کرد: عدالت باید در تمام عرصه‌های کشور جاری شود و در این مسیر قدم‌های خوبی در قوه قضائیه آغاز شده است و امیدواریم شاهد ثمرات نهایی باشیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به تاکید رئیسی در استان گفت: رعایت عدالت و حق الناس جزو موارد مطرح از سوی رئیس دستگاه قضا بود و مسائل اساسی نیز مطرح شد و اگر قضات استان به این توصیه‌ها عمل کنند اعتماد مردم به آنان جلب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بر مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است که از دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند، افزود: اگر مدیران و مسؤولان ما عادل باشند یقیناً اعتماد مردم بالا می‌رود و نصرت خداوند بیشتر و اصلاحات عمیق ممکن می‌شود.

قریشی اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی بوده و عقب نشینی اتحادیه اروپا از صدور قطعنامه علیه کشورمان مصداق این موضوع است.

امام جمعه ارومیه گفت: هر زمان از فرمایشات رهبر انقلاب پیروی کرده‌ایم پیروزی و دستاورد بزرگی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست