اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس براساس شایستگی و توانمندی به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۹ مرداد در ایین عبادی سیاسی نماز جمعه باتاکید براینکه نمایندگان مجلس براساس شایستگی و توانمندی به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند، اظهار کرد: مسئولین و مدیران نباید تا استقرار دولت جدید در امورات کوتاهی و سستی کنند و باید مانند گذشته وظایف خود را به درستی انجام دهند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: مساجد پایگاه های الهی هستند لذا برهمه مردم لازم است که خود و فرزندان خود را با مساجد آشنا کرده و در مساجد و نمازهای جماعت حضور داشته باشند.

وی بابیان اینکه وظیفه مسئولین و مدیران حضور در مساجد و در بین مردم است که این حضور سبب می شود نیازهای مساجد را دیده و برطرف کنند، اظهار کرد: دولت جدید باید به مسئله آباد کردن مساجد اهمیت داده و در انتخاب مدیران یکی از شاخصه ها حضور در مساجد و نمازهای جماعت باشد.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در میان امت اسلامی محور وحدت است و شیعه و اهل سنت بدون استثناء به حضرت محبت دارند، گفت: مردم باید مواظب باشند و اجازه ندهند که عده ای با اسم و عنوان مداحی اهل بیت علیهم السلام به مقدسات اهل سنت توهین نمایند و اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مردم باید متوجه باشند که عده ای از جانب دشمن درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی هستند و نباید اجازه دهند چنین اشخاصی در خدشه دار کردن وحدت امت اسلامی موفق شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان باید توجه ویژه‌ای به نماز جماعت در ادارات و همچنین حضور در مساجد در استان داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی اظهارداشت: مسوولان با حضور در این آیین معنوی موجب ترغیب کارکنان برای شرکت در نماز جماعت شوند و مساجد باید مروج ارزش‌ها در فرهنگ عمومی جامعه باشند.

او ادامه داد: مسوولان شهری با همکاری مردم و کمک شهرداری ها،  مساجد  این شهر را آباد کنندمردم بدانند با آمدن به مساجد برخی مشکلات آن‌ها حل می‌شود.

امام جمعه ارومیه گفت: دست اندرکاران مساجد برنامه ریزی کنند تا مسجد پایگاه و محور اصلی برنامه‌های مختلف مردم  قرار ‌گیرد.

او با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به وطن، افزود: آزادگان از فضیلت جهاد در راه خدا برخوردار بوده و ایستادگی و مقاومت بی نظیری را در بند اسارت دشمن در دفاع از انقلاب و نظام و ملت ایران از خود نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست