اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از قابلیت‌های مرزی و جغرافیایی استان باید به‌نحو احسن استفاده شود، تصریح کرد: طی سال جاری، با همراهی تیم اقتصادی استان و همچنین بخش خصوصی، موفق به کسب رتبه سوم کشوری در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی شده‌ایم.

رضا حسینی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و واحد های نمونه کیفی استاندارد استان، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با دارا بودن ٩ بازارچه و پایانه مرزی، یک ششم پایانه‌های صادرات و واردات کشور را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: این تعداد بازارچه و پایانه‌های مرزی، یک ظرفیت عظیم برای توسعه استان است.
وی ادامه داد: تجارت فرامرزی، یک پدیده نو برای تجارت به‌شمار می‌آید و تیم اقتصادی استان نیز برای سال آینده بازار کشورهای هند و پاکستان را جز بازارهای هدف صادراتی خود قرار داده‌اند.
حسینی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشبرد توسعه صادرات، برنامه‌محور حرکت کنند، خاطرنشان کرد: طی سال جاری، با همراهی تیم اقتصادی استان و همچنین بخش خصوصی، موفق به کسب رتبه سوم کشوری درحوزه سرمایه‌گذاری خارجی شده‌ایم.
وی تصریح کرد: با وجود برنامه‌های اقتصادی و راهبردی تعریف شده، گام‌های بسیار خوبی برداشته شده و در تلاش هستیم تا با همکاری یکدیگر، برای کارگزاران تولید و عرصه‌های بخش خصوصی زمینه فعالیت‌های هرچه بهتر را فراهم کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار آذربایجان غربی افزود: قابلیت و شرایط مرزی استان بسیار ویژه بوده و باید از قابلیت‌های مرزی و جغرافیایی منطقه به‌نحو احسن استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست