اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خطرپذیری مساکن روستایی در بلایایی طبیعی از جمله زلزله، مقاوم سازی مساکن روستایی را از جمله اولویت های استان برشمرد و گفت: نقش بنیاد مسکن در این راستا بسیار برجسته است.

آیدین رحمانی با حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و نشست با مدیران این مجموعه تصریح کرد: این نهاد علاوه بر رسالت خود در ارتباط با عمران، توسعه و بهسازی روستایی باید برای رویارویی در بحران ها آمادگی کامل داشته باشد.

وی ادامه داد: مقاوم سازی مساکن روستایی به عنوان مهمترین اقدام در جهت مقابله با حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله در راس برنامه های عمرانی استان است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این رابطه باید با فرهنگسازی و آگاهی بخشی به مردم زمینه مشارکت و همراهی بیش از پیش روستائیان در این طرح را فراهم سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سایر دستگاههای اجرایی نیز می بایست برای اجرای طرح های عمرانی در مناطق روستایی و بهبود کیفیت زندگی و معیشت روستائیان اهتمام جدی به خرج دهند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۸۰ هزار مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شدند.

محمود بدلی افزود: با آغاز طرح مقاوم سازی مساکن روستایی از ۲۵۸۰ واحد روستایی تاکنون ۸۰ هزار مسکن در استان مقاوم سازی شدند.

وی با بیان اینکه ۳۱ درصد مساکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است، ادامه داد: میزان مقاوم سازی تا پایان طرح باید به ۷۰ درصد افزایش یابد.بدلی افزود: از تعداد ۲۱۶۸ روستای دارای قابلیت اجرای طرح هادی روستایی ۲۰۸۲ طرح تهیه شده است که ۹۶ درصد را پوشش می دهد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست