اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی گفت : معضلات دپوی غیر اصولی سیب صنعتی در آذربایجان غربی مرتفع خواهد شد.

مرتضی حاتمی در جلسه بررسی معضلات دپوی غیر اصولی و غیر بهداشتی سیب صنعتی که در محل سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد،  گفت: دپوی غیر اصولی و غیر بهداشتی سیب صنعتی از سوی مراکز غیر مجاز در حاشیه جاده های استان همه ساله مشکلاتی را چه از نظر بهداشتی و چه از نظر ایجاد ترافیک و چهره ناخوشایند در حاشیه شهرهای استان ایجاد می کند و ایجاب می کند که یک هماهنگی و همکاری بین دستگاههای ذیربط برای ساماندهی جمع آوری و دپوی سیب صنعتی در استان صورت پذیرد تا شاهد مرتفع شدن این معضلات باشیم.

وی ادامه داد: اکنون که در آستانه فرا رسیدن فصل برداشت سیب در استان که از مهرماه آغاز می شود، هستیم باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم چرا که با فرا رسیدن فصل برداشت سیب و عدم اقدامات پیشگبرانه و ممانعت از دپوی غیر اصولی در مراکز غیر مجاز با شروع به کار این مراکز کار خیلی سخت خواهد شد.

حاتمی ادامه داد: اقدامات ما نه تنها باید جلوگیری از ایجاد مراکز غیر مجاز دپوی سیب صنعتی باشد بلکه ساماندهی مراکز مجاز و در صورت نیاز افزایش این مراکز جهت تسهیل در دسترسی کشاورزان به این مراکز را در دستور کار خود قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست