اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل‌و‎نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از ممنوعیت فروش بلیط به افراد مشکوک به کرونا در پایانه‌های مسافربری استان خبر داد و گفت: به‌‎منظور حفظ سلامت مسافران، از امروز دوشنبه سوم آذرماه از فروش بلیت سفر با ناوگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان به افراد مشکوک به کرونا جلوگیری خواهد شد

ارسلان شکری در این خصوص بیان کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا تمام شرکت‌های مسافربری استان اعم از ناوگان سواری کرایه، مینی‌بوس و اتوبوس ملزم به رعایت این مصوبه هستند.

او افزود: همه شرکت‌های حمل و نقلی موظف هستند پیش از صدور بلیت اتوبوس، تاکسی و مینی‌بوس برای مسافران، کد ملی آن‌ها را در سامانه مورد نظر وزارت بهداشت وارد کنند و در صورت مجاز بودن و تایید از سوی این وزارتخانه می‌توانند سفر جاده‌ای با وسائل حمل و نقل عمومی بین‌شهری داشته باشند.

شکری یادآور شد: نظارت بر فعالیت و عملکرد پایانه مسافربری در اجرای این دستورالعمل بر عهده اداره کل راهداری و حملونقل جاده‌ای است و کارشناسان این اداره کل از فردا نظارت دقیق خود را بر اجرای دستورالعمل  آغاز خواهند کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری جاده‌ای محل تجمع مسافران بوده و برای حفظ سلامت افراد اعزام وسیله نقلیه باید با ضریب ایمنی بالا باشد، گفت: در کنار این مصوبه پیش از این نیز غربالگری مسافران پیش از ورود به ترمینال‌های مسافری و تب سنجی از آن‌ها انجام می‌شد و در حال حاضر نیز اگر مسافری علائم بالینی داشته باشد اجازه سفر با وسائل حمل و نقل عمومی را به او نخواهیم داد.

مدیرکل راهداری و حملونقل جاده‌ای  آذربایجان غربی به مسافران توصیه کرد که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مسافرانی هم که بیمار هستند برای حفظ جان همنوعان خود با رعایت دقیق موارد بهداشتی، به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست