اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: امید است فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری برسد.

دکتر حسنی از روند ساخت فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه(س) و روند بهسازی اتاقهای عمل بیمارستان عباسی میاندوآب بازدید کرد و ابراز امیدواری کرد: امید است که در سال ۹۷ شاهد بهره برداری از این بیمارستان باشیم.

وی گفت: توسعه فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه(س) تقریبا در حال اتمام است و تجهیزات بیمارستانی در اسرع وقت برای تجهیز این بیمارستان فراهم خواهد شد و امیدواریم این بیمارستان به زودی وارد چرخه درمانی شهرستان گردد و مردم گرامی شهرستان و همچنین اهالی منطقه بتوانند از خدمات پزشکی آن استفاده نمایند.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه میاندوآب به عنوان قطب درمان جنوب استان است، گفت: تا پایان سال جاری با تکمیل و تجهیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س)، بیشتر رشته های پزشکی در آن به مردم خدمات ارایه نمایند، تا مردم این شهرستان و همچنین اهالی شهرهای وابسته به بلوک درمانی میاندوآب، بتوانند خدمات درمانی شایسته ای دریافت کنند.

حسنی در جریان بازدید از روند بهسازی اتاقهای عمل بیمارستان عباسی میاندوآب گفت: در گذشته وضعیت اتاقهای عمل بیمارستان در شأن بیماران و مردم نبود بطوریکه همکاران نیز از این وضعیت گله مند بودند ولی  اینک بازسازی اتاق های عمل با کیفیت بسیار عالی انجام گرفته است.

حسنی در رابطه با بیمارستان مصوب ۲۵۰ تخت خوابی شهرستان میاندوآب که به دست وزیر  بهداشت درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد، اظهار کرد: این یک پروژه ملی مصوب شده می باشد که امیدواریم هر چه سریعتر ساخت این پروژه آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست