اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: ۸۸۴ فقره پرونده تخلف از واحدهای صنفی طی یک ماه گذشته در استان تشکیل شده است.

علیرضا محمودی در گفت و گو با ایسنا افزود: طی آذر ماه سال جاری ۱۱ هزار و ۹۲۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی در راستای تشدید بازرسی از سطح عرضه و تولید انجام شد که نتیجه بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل ۸۸۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۹۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی افزود: همچنین بررسی پرونده های اشخاص حقیقی و حقوقی که از بانک مرکزی ارز دولتی دریافت کرده بودند منجر به تشکیل ۲۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴۱۸ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال گردید و جهت رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: در یک ماه گذشته ۳۵۶ مورد گشت مشترک با دستگاه های مرتبط از واحد های صنفی تخصصی صورت گرفت که ۱۷۲ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۰۸ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست