اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص فعالیت مدارس استان از روز شنبه ۷ تا ۱۲ اسفند ماه جاری اطلاعیه ای صادر کرد.

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:  نحوه فعالیت مدارس استان برای هفته آتی(شنبه ۷ تا ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰) در وضعیت *قرمز* و *نارنجی* ، دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* و تمامی مدارس شهری و روستایی در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته *غیر حضوری* و در بستر فضای مجازی ” شبکه شاد” خواهد بود.

در ادامه آمده است؛ در وضعیت *زرد*  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت *حضوری* خواه بود، در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد *شورای مدرسه* به مدیریت آموزش و پرورش (ابلاغ به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و کسب مجوز)، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

در وضعیت *آبی* نیز آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی *حضوری* خواهد بود.

گفتنی است؛ ملاک وضعیت رنگ بندی شهرستان ها ( زرد، نارنجی و قرمز ) صرفا ستاد مقابله با بیماری با کرونا و هماهنگی با فرمانداران و بخشداران مناطق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست