اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی از تخصیص ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری خبرداد و گفت: از این مبلغ پرداختی ۱۵۰ میلیارد تومان برای مصوبات سفر استاندار به شهرستانها بوده است.

سپهری در جلسه شورای اداری استان که برگزار شد اظهار کرد: از ۲۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب استان طی سال جاری، تاکنون ۳۹۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۱۹۶ میلیارد تومان درقالب اسناد خزانه و ۱۹۴ میلیارد تومان نقدی پرداخت شده است، همچنین از این مبلغ پرداختی ۱۵۰ میلیارد تومان برای مصوبات سفر استاندار به شهرستانها بوده است. 

او ادامه داد: از ١٩ هزارمیلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در حوزه عمرانی سهم استان در سال جاری ۴۳۰۰ میلیارد تومان معین شده و تاکنون ۱۵۴۰ میلیارد تومان به صورت قطعی پرداخت و مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان نیز در دست اقدام است. 

سپهری اظهار کرد: از اعتبارات مصوب دولتی برای بازسازی زلزله خوی و سلماس ۱۸۰ میلیارد تومان در قالب کمکهای بلاعوض برای واحدهایمسکونی و جبران هزینه لوازم خانگی خسارت دیده پرداخت شده است و ۸۵ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات بانکی بوده است. 

او بااشاره به پرداخت اعتبارات هزینه ای به دستگاههای اجرایی گفت: طی ۷ ماهه نخست سال جاری ۴۵۵میلیارد تومان اعتبار هزینه ای برای حقوق و مزایای کارکنان پرداخت شده است، همچنین ۱۸۰ میلیارد تومان نیز در قالب سایر هزینه های دستگاههای اجرایی پرداخت شده است.

سپهری بااشاره به اهمیت نظارت فنی و اجرایی در پروژه ها گفت: از بین ۳۳۰ پروژه ای که در کارگروه نظارت و بازرسی سازمان بررسی شده ، ۱۱۵ پروژه دارای ایراد فنی،اجرایی جدی هستند و بازه زمانی برای اصلاح این ایرادات مشخص شده است.  ۸ پیمانکار و شرکت محروم و ۱۰ شرکت و پیمانکار در دست بررسی و اعمال ماده ۶ هستند. 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال دستگاههای اجرایی مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به دستگاههای خدمات رسان بدهی دارند که دستگاهها نسبت به پرداخت باید اقدام کنند. 

سپهری با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران نیروهای انسانی دستگاههای اجرایی استان نیز گفت: تاکنون ۳۷۶۰ نفر تبدیل وضعیت شده که از این تعداد ۱۵۶۰ نفر مربوط به سال جاری بوده است. 

او  با انتقاد از عدم پاسخگویی دستگاهها به مکاتبات سازمان برنامه و بودجه برای ارایه اطلاعات و آمار صحیح جهت تکمیل اسناد توسعه ای شهرستانها اظهار کرد: دستگاهها نسبت به ارسال آمار دقیق اهتمام ورزند چرا که عدم همکاری دستگاهها،سازمان را در روند تکمیل اسناد توسعه شهرستان با مشکل مواجه می کند. 

به گزارش ایسنا ؛ سپهری بر لزوم ارتقا بهره وری نیروی کار افزود: متاسفانه نرخ بهره وری نیروی انسانی در استان منفی ۲ درصد است که ضروری است دستگاهها بجای افزایش جذب نیروی انسانی، در جهت کیفی سازی و توانمند سازی نیروها اقدام کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست