اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از کشف ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان طی سالجاری خبر داد.

سرهنگ کریم اکبری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش دارد افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ارومیه با هدف مقابله برخورد جدی در بحث مواد مخدر امسال اجرایی شده است.

وی از دستگیری ۱۸۴۱ نفر سارق از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت همچنین ۲۵۹۱ فقره سرقت اتفاق افتاده است که از این میزان ۸۱ درصد سرقت ها کشف شده است.

سرهنگ کبری همچنین از افزایش ۱۱ درصد سرقت های مهم و ۲۱ درصد سرقت های خرد نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: هفت جرم اول شهرستان ارومیه نزاع و درگیری، سرقت، تصادفات، مفاسد اجتماعی،جرایم مالی،  جعل و شرارت است.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه در مجموع وقوع سرقت در استان ۱۵ درصد افزایش دارد ، اضافه کرد: حوزه نزاع نیز ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.

سرهنگ اکبری اضافه کرد: مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این ارومیه در سال جاری است.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه مشاوره اجتماعی از اولویت های انتظامی استان است گفت: پرونده‌هایی که در مرکز مشاوره اجتماعی به مصالحه رسیده تاکنون هفت هزار و ۷۸۲ فقره در سال جاری است.

سرهنگ اکبری از کشف محموله سوخت در ارومیه خبر داد و گفت : در بازرسی از محل دپوی مواد سوختی قاچاق ۵۲ هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت کوره کشف شد، در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست