اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت : ۵۴ هزار مددجوی کمیته امداد استان از خدمات بیمه سلامت ایرانیان بهره مند شوند.

نادر نانبخش در مراسم امضای قرار داد طرح پوشش بیمه سلامت ،مددجویان شهری کمیته امداد که بصورت همزمان و کشوری از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد ، با اشاره به اینکه ادغام و ارائه خدمات یکسان به همه بیمه شدگان از خواسته های اصلی نهادهای بیمه گر پایه است ، تصریح کرد: بیمه سلامت بزرگترین بیمه گر پایه کشور و از وظایف آن تجمیع بیمه ها برای ارائه خدمات بهتر است.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بااشاره به اینکه در مجموع نزدیک به ۲ میلیون نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند خاطرنشان کرد: بااضافه شدن این تعداد ۳درصد به کل افراد تحت پوشش بیمه سلامت شهری و روستایی استان اضافه خواهد شد.

نانبخش اجرای عدالت اجتماعی را از اهداف این عقدنامه عنوان کرد و ادامه داد: بجز ۴شهر چالدران،پلدشت ،نوشین شهر و انزل که قبلا بحث انتقال آنها به  بیمه سلامت انجام گرفته بود با انعقاد این تفاهم نامه بیمه مددجویان تمامی ۱۶شهرستان به بیمه سلامت انتقال یافت.

وی بااشاره به اینکه ۵۸ دفتر پیشخوان تحت قرارداد بیمه سلامت استان کار صدور دفترچه های جدید را برعهده دارند ؛ یاد آور شد : کار انتقال بیمه مددجویان به صورت رسمی از یک فروردین سال جاری شروع شده و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت و از اول اردیبهشت سال جاری به مدت یک ماه دفترچه های جدید جایگزین کارت های مددجویی خواهد شد.

به گزارش ایسنا ؛ در ادامه به صورت همزمان تفاهم نامه انتقال بیمه مددجویان شهری،شهرهای بالای ۲۰هزار نفر جمعیت کشور بین بیمه سلامت و کمیته امداد به صورت ویدیو کنفرانس امضا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست