اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به نشت گاز آمونیاک از یک دستگاه تانکر در محوطه کارخانه اروم تریلر از مسمومیت ۵١ نفر از کارگران خبر داد.

فرزین رضازاده اعلام کرد: در پی گزارش نشت گاز آمونیاک از یک دستگاه تانکر در محوطه کارخانه اروم تریلر، تیم عملیات ویژه این مرکز شامل هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه ۵۱ نفر از افرادی که در این حادثه دچار مسمومیت شدند به بیمارستان‌های امام‌خمینی (ره) و طالقانی ارومیه منتقل شدند، اظهار کرد: حال عمومی همه این افراد خوب گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت اروم تریلر  نیز در رابطه با مسمویت تعدادی از کارکنان این شرکت با گاز آمونیاک، گفت: ساعتی قبل نشت گاز آمونیاک از یکدستگاه تانکر باعث مسمویت خفیف تعدادی از کارگران شاغل در این کارخانه شد.

رحیم مسعود بانی با بیان اینکه وضعیت سلامتی کارکنان مسموم در این حادثه اکنون مطلوب است و همگی به صورت سرپایی در دو مرکز اورژانس بیمارستان امام و طالقانی تحت درمان قرار دارند، افزود: پیگیر شرایط جسمی کارکنان حادثه دیده هستیم.

گفته می شود؛ نشت گاز آمونیاک از کامیونی که وارد شرکت اروم تریلر شده بود به داخل شرکت نفوذ کرده و پس از جریان در کف سالن موجب مسمومیت جزیی برخی کارگران این واحد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست