اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مساله جمعیت‌ و فرزندآوری در اولویت مسوولان استان و کشور باشد، گفت: موضوع جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: قانون وظایف نمایندگان مجلس را مشخص کرده و این افراد باید در چارچوب وظایف خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون فعالیت کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که در قوه مقننه هستند نباید در عزل و نصب مدیران دخالت کنند و نمایند‌گان استان باید ظرفیت‌های ملی را از مرکز کشور به استان آورده و زمینه‌های توسعه اقتصادی را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه مساله جمعیت‌ و فرزندآوری در اولویت مسوولان استان و کشور باشد، ادامه داد: موضوع جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه مسوولان باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اگر فرزند‌آوری به روال قبل ادامه داشته باشد، جمعیت جوان در سطح جامعه کاهش می‌یابد که این بزرگترین آسیب به کشور است.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: مسوولان فرهنگی باید موضوع فرزندآوری را فرهنگ‌سازی کرده و مسوولان اجرایی طرحی را تصویب کرده و به آن عمل کنند.

وی با اشاره به موضوع عدم پرداخت حقوق چندین ماهه سازمان همیاری شهرداری ارومیه، گفت: در شرایط کنونی جامعه و وضعیت سخت اقتصادی پرداخت نکردن حقوق کارکنان یک اداره و نهاد کار شایسته‌ای نیست.

وی تاکید کرد: متولیان امر باید پرداخت طلب و حقوق کارکنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست