اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در ۹ ماهه گذشته سال جاری ۱۵۰ کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده است.

پیمان آرامون در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری افزود: در این مدت ۳۲۲ کیلومتر روکش و لکه گیری نیز در جاده‌های استان انجام شده و ۲ هزار کیلومتر از جاده‌های استان خط کشی شده‌اند.

وی افزود: صنوف و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای نقش بزرگ و پررنگی در توسعه و آبادانی میهن اسلامی مان داشته و دارند که از موارد اخیر آن می‌توان به نقش این عزیزان در جابجایی زائران اربعین حسینی علیه السلام، حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوب و نیز در حوادث طبیعی سیل و زلزله مثل آوار برداری در زلزله شهرستان خوی و حمل نمک مورد نیاز جهت ذخیره در راهدارخانه‌های استان را اشاره کرد.

آرامون ادامه داد: تلاش مضاعف و شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای توسعه شاخص‌های اداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان ادامه خواهد داشت و نتایج شیرین این اقدامات برای مثال در آینده‌ای نزدیک در افتتاح طرح جامع پایانه مرزی رازی و نیز پیشرفت شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان نمایان خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی راه را زیربنای اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و کشاورزی منطقه خواند و افزود: ارتقای کمیت و کیفیت راه‌ها جزو برنامه‌های مهم این اداره کل است.

آرامون نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان را به عنوان یکی دیگر از رسالت‌های اصلی این اداره کل معرفی کرد و بر لزوم توجه مسئولین به این مقوله با تزریق وام‌های زودبازده و خرید ناوگان نو به رانندگان و شرکت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای و حل مشکلات در این خصوص تاکید کرد.

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از رشادت‌های رانندگان در طول جنگ تحمیلی و نیز هم اکنون در جنگ اقتصادی و مشارکت در امداد رسانی و آوار برداری در بحران‌های طبیعی گفت: تصور جامعه و کشور بدون وجود حمل و نقل و رانندگان یک تصور پوچ و باطل است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس رسیدگی به امنیت شغلی راهداران و رانندگان است که این کار با جدیت کامل برای آسایش این عزیزان و عدم نگرانی از امنیت شغلی، بیمه و وضعیت استخدامی شأن پیگیری می‌شود.

ذاکر ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه‌های نمایندگان محترم مجلس شماره گذاری کشنده‌ها و کامیون‌ها و نیز نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل جاده‌ای است که به صورت ویژه از طریق مسئولین مربوطه تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد شد.

در خاتمه این مراسم از راهداران نمونه و جمعی از فعالان صنف حمل و نقل جاده‌ای استان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست