اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی استان با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا با تشریح برنامه های این ایام اشاره کرد واظهار داشت : هفته نیروی انتظامی از ۲۷ مهر ماه آغاز وبه مدت یک هفته در سطح استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

سردار مسعود خرم نیا به شعار هفته ناجا ” با هم برای امنیت و سلامت ” اشاره وعنوان کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای محکم برای امنیت وسلامت در آذربایجان غربی درهماهنگی ، هم آوایی وهمکاری مشهود وکم نظیر ، ظرفیت های لازم وکارآمد برای تامین امنیت ملی وانضباط اجتماعی وحاکمیت قانون درجامعه را فراهم وتحکیم ببخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد ۶ ماهه سال جاری انتظامی استان اشاره و عنوان کرد: در این مدت در بحث سرقت کاهش خوبی داشته ایم و تاکنون در این زمینه ۸۰ درصد سرقت ها کشف شده است.

سردارخرم نیا به کاهش۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و۳۴درصدی تصادفات فوتی برون شهری اشاره کرد.

وی تصریح کرد : در حوزه مواد مخدر در ۶ماهه اول سالجاری ۴۵ فقره باند مواد مخدر منهدم که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد

سردار خرم نیا اذعان کرد : درمجموع در ۶ماهه اول سالجاری بیش از ٢ میلیون و ٨٧٨ هزار و ٨٢۵ گرم انواع مواد مخدر و۱۸۱۸۸۹عدد قرص روانگردان کشف وضبط شده است.

وی تصریح کرد:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی وبرخورد با هنجارشکنان جامعه، تعداد ۱۳۷۹ طرح اجرایی و عملیاتی (طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و…) با اقتدار کامل وبا هدف برخورد با توزیع کنندگان وخرده فروشان مواد مخدر درسطح استان اجرا که۱۶۲۴نفر توزیع کننده خرد و۴۹۰۲نفر معتاد متجاهر دستگیر وجمع اوری شدند.

سردار خرم نیا با بیان اینکه ما در استان اجازه عرض اندام به مخلان نظم وامنیت نخواهیم داد، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۴نفر از اراذل واوباش که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند دستگیر وتحویل مراجع قضایی شدند.

وی اظهار داشت : ازابتدای سال جاری تعداد ۱۴۶قبضه سلاح جنگی و۴۲۶قبضه سلاح شکاری درسطح استان کشف و نسبت به مدت مشابه ۵درصد افزایش کشف را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان درادامه گفت : در۶ ماهه اول سالجاری در دستگیری قاتلین به توفیقات خوبی دست یافته ایم بطوریکه درحوزه دستگیری نسبت به مدت مشابه ۲ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود درسالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا با تعامل هدفمند با نهادها وتشکل های برون سازمانی ونیز ارتباط مستمر با دانشگاه علوم پزشکی استان ، در راستای پیشکیری ازشیوع کرونا محدودیتهای ویژه ترافیکی دربخش جاده ای و تمهیدات ترافیکی درون شهری وهمچنین طرحهای انتظامی در نقاط پرتردد سطح استان اجرا شد.

او درادامه از ضد عفونی کردن روزانه تمامی کلانتریها ، پلیس‌های تخصصی ومراکز انتظامی خبر داد و گفت : مردم هیچ گونه نگرانی در هنگام ورود به این مراکز نداشته باشند اما لازم است که دستورالعمهای بهداشتی را رعایت کرده و از تردد های غیر ضرور خودداری کنند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری، در اجرای طرح کنترل ورصد بازار وبرخورد با جرایم اقتصادی ۳۳فقره پرونده احتکار به ارزش بالغ بر ١٣١ میلیارد ریال که تماما در انبار غیر مصوب نگهداری شده بود کشف و در این خصوص تعداد ۳۰ نفر متهم شناسایی وبه اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سردار خرم نیا افزود: در ۶ماهه اول سالجاری بیش از ٣٣ هزار لیتر موادسوختی درسطح استان کشف شده است و درحوزه جرایم مبارزه با قاچاق کالا وارز ۱۴۵۴ عملیات منجر به کشف داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه افزایش ۴۴ درصدی را نشان میدهد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ارزش ریالی اموال مکشوفه قاچاق در ۶ماهه اول سالجاری را بیش از ٩۶٨ میلیارد ریال میباشد که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۵۱ درصدی را نشان میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست