اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : به دستور مقام عالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با هدف رونق و احیای حوزه تعاون آذربایجان غربی کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی این کمیته به پیشنهاد معاونت امور تعاون و به دستور دکتر شریعتمداری و به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت در رسیدگی و حل و فصل امور شرکت ها و اتحادیه های تعاونی مشکلدار به همت مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی و حوزه تعاون استان تشکیل شد.
این کمیته در سطح استانی از اعضایی متشکل از مدیرکل به عنوان رئیس کمیته، معاون امور تعاون به عنوان دبیر کمیته و مسئول حراست، کارشناس حقوقی ، رئیس اداره مرتبط با تعاونی در ستاد و رئیس اداره شهرستان مرتبط با تعاونی حسب مورد از اعضای کمیته بشمار می روند.
در جلسه ای که به همین منظور و با حضور اعضای کمیته در آذربایجان غربی برگزار شد مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران گفت: واقعیت این است که اگر به تدابیر مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و تاکیدات دولت تدبیر و امید در رابطه با اشتغال مولد و پایدار توجه داشته باشیم و بخواهیم با تحریم های ظالمانه ای که استکبار جهانی علیه کشور و مردم تحمیل کرده مقابله نماییم یقینا یکی از راههای برون رفت از این مسئله ، مردم نهاد کردن اقتصاد کشور است که مهمترین آن هم رونق و ترویج بخش تعاون است .
دکتر نقی زاده با اشاره به اهمیت حوزه تعاون از دیدگاه مقام عالی وزارت و اعتقاد ایشان به راهگشا بودن رونق تولید و رفع مشکلات حوزه تعاون در جهت تحقق شعار سال ، به تشریح دستور العمل نحوه رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار ابلاغی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی پرداخت و افزود: بر اساس این دستورالعمل کمیته رسیدگی به تعاونی های مشکلدار به صورت منظم و هفتگی تشکیل خواهد شد و در آن کمیته ،شرکت یا اتحادیه مشکلدار دارای شرایط ذکر شده در دستورالعمل ،رسیدگی خواهد شد.
در این جلسه مقرر گردید هر شهرستان ۱۰ تعاونی مشکلدار را شناسایی و با طرح در کمیته تعاونی های مشکلدار مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس دستورالعمل ابلاغی یا منحل شده و یا در صورت داشتن شرایط فعالسازی خواهد شد.
یکی دیگر از رسالت اصلی این کمیته،مدیریت اتحادیه ها و تعاونی های تامین نیاز مردم و فعال نمودن این حوزه مهم اقتصادی کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست