اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: استعفای سرمربی فعلی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته و «بیاتلو» همچنان سرمربی این تیم است.

خبر خداحافظی وحید بیاتلو از سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه و پیوستن این مربی جوان به خوشه طلایی ساوه توسط کانال رسمی باشگاه خوشه طلایی تایید شده بود.

تا اینکه امروز یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه به ایرنا گفت: خبرهای رسیده در مورد رفتن این مربی به باشگاه دیگر کذب است و این سرمربی به کار خودش در ۹۰ ارومیه ادامه خواهد داد.

او با بیان اینکه بیاتلو یک سال و نیم دیگر با باشگاه ۹۰ ارومیه قرارداد دارد، افزود: «وحید بیاتلو» روز گذشته نامه استعفای خود را به صورت کتبی به باشگاه ارایه کرده که با آن موافقت نشده است.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه تاکید کرد: در شرایط فعلی باشگاه امکان جایگزین کردن سرمربی را ندارد و منطقی هم نیست که تیم با روند روبه رشد خود اجازه رفتن سرمربی را بدهد.

بهاری ضمن انتقاد از نحوه حمایت مسوولان از این تیم، اظهار داشت: هم‌اکنون تیم ۹۰ ارومیه تنها یک امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد و از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر است که باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان استانی قرار گیرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه چهارشنبه گذشته در دیدار معوقه هفته چهاردهم از دور رفت لیگ دسته یک کشور با قبول شکست یک بر صفر مقابل تیم فجر سپاسی شیراز، قهرمانی نیم فصل «جام آزادگان» را از دست داد و در رده چهارم قرار گرفت.

کسب ۹ پیروزی، پنج تساوی، سه شکست، ۱۶ گل زده، هشت گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست