اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: بوی موجود در کنار قطعات ۶۴ و ۶۵، آرامستان ارومیه، ناشی از زباله‌هایی است که سازمان پسماند شهرداری ارومیه در کنار این قطعات انباشت می‌کند و این بو اصلا به بوی میت مربوط نیست.

حجت‌الاسلام عباسعلی مومن ضمن تکذیب فیلم منتشر شده در خصوص عمق کم قبور متوفیان کرونا به فارس گفت: قطعه ۶۵ باغ رضوان ارومیه که قطعه کرونایی‌ها است و از ابتدای شیوع این بیماری در قالب ۱۸۰ قبر ایجاد شده و این قبور بالای ۵۵ درجه انحراف از قبله دارند به همین دلیل، این قطعه بازسازی شد.

او با بیان اینکه عمق قبور کرونایی یک و نیم تا ۲ متر است، افزود: با توجه به مناسب نبودن خاک این قطعه، امکان اینکه اموات را در عمق بیشتری دفن کنیم، وجود ندارد، از اینرو اقدام به آماده سازی قبور کرده‌ایم و پس از دفن نسبت به ریختن خاک بیشتری بر روی امواتی که براثر کرونا فوت کرده‌اند، می‌کنیم.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با اشاره به بوی موجود در کنار قطعه ۶۴ و ۶۵ آرامستان ارومیه گفت: این بو ناشی از زباله‌هایی است که سازمان پسماند شهرداری ارومیه در کنار این قطعات انباشت می‌کند و این بو اصلا به بوی میت مربوط نیست.

مومن اظهار داشت: با وجود بالا بودن آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، تلاش داریم مسائل شرعی و بهداشتی رعایت شود و ساماندهی قبور و رعایت بهداشت از اصول اولیه در باغ رضوان ارومیه است.

او در خصوص بوی موجود در کنار قطعات ۶۴ و ۶۵، آرامستان ارومیه هم گفت: این بو ناشی از زباله‌هایی است که سازمان پسماند شهرداری ارومیه در کنار این قطعات انباشت می‌کند و این بو اصلا به بوی میت مربوط نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست