اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ارایه شده از سوی محمدمهدی اسماعیلی در حوزه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون‌های مجلس نشان می‌دهد که او از شناخت بسیار خوبی نسبت به این حوزه‌ها برخوردار بوده و برای همه آن‌ها برنامه‌های مناسب و عملی دارد.

کمال حسین پور روز جمعه در گفت و گو با این رسانه از محمد مهدی اسماعیلی به عنوان فردی قاطع و خلاق در مدیریت حوزه فرهنگ یاد کرد و افزود: در برنامه‌های ارایه شده توسط وی، اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است که می‌توان به موضوع فضای مجازی، سینما ، کتاب، کتابخانه و پژوهش اشاره کرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وی در حوزه رسانه‌ و مطبوعات نیز برنامه قابل قبولی دارد که از جمله آن می‌توان به سرمایه‌گذاری و توجه به حوزه‌های زیرساختی فعالیت‌های رسانه‌ای، هدفمندسازی یارانه‌های دولتی در این بخش، و بیرون آمدن از فضای تقسیم جناح‌های رسانه‌ای فعال در کشور و نقش هر رسانه متناسب با کارکرد و ماموریت آن و پرهیز از موازی کاری و تقابل با یکدیگر اشاره کرد.

حسین‌پور تاکید کرد: وزیر پیشنهادی آیت الله رئیسی برای وزارت مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی جزو وزرای جوان کابینه است و همین ویژگی باعث می شود که او با انگیزه و پشت کار قادر باشد تحولات مثبتی را در حوزه فرهنگ و هنر کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: اسماعیلی همچنین در زمینه علمی به ویژه دانشگاه فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده و تالیفات زیادی در عرصه های مختلف ارایه داده است که این امر نشان از دانش بالا و احاطه وی بر این حوزه دارد.

این نماینده مجلس گفت: اسماعیلی علاوه بر اینکه در حوزه علمی از سوابق خوبی برخوردار است ولی نگاهی به سوابق وی نشان می دهد که در حوزه اجرایی و مدیریتی نیز دارای کارنامه قابل قبولی دارد و بطور کلی جزو وزرایی خواهد بود که رای خوبی از مجلس کسب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری روز چهارشنبه (۲۰ مرداد) فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد که محمد مهدی اسماعیلی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به قوه مقننه معرفی شده است.

محمدمهدی اسماعیلی متولد ۱۳۵۴ و از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری و دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی است.

عضو هیات علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، مدیرکل ارزیابی برنامه‌های تولیدی سیما و مؤسس قرارگاه رسانه سازمان صدا وسیما، معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، معاون سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی استاندار اصفهان، عضویت در کارگروه تحول فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر تحقیقات اجتماعی آستان قدس رضوی، مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس قوه قضاییه و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بخشی از سوابق اجرایی اسماعیلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست