اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی به همراه  زنجانی نماینده مردم شهرستانهای نقده و اشنویه و سیدعلی ترابی فرماندار شهرستان از بیمارستان جدید الاحداث اشنویه و ساختمان خیر ساز سی تی اسکن بازدید بعمل آوردند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از بیمارستان در حال احداث اشنویه گفت: تکمیل بیمارستان در حال احداث اشنویه از برنامه های اساسی وزارت بهداشت می باشد و در طول سالجاری ساختمان و ابنیه های فنی بیمارستان به اتمام خواهد رسید و در ادامه تجهیزات این بیمارستان نیز تامین خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در سطح کشور بیش از ۵۵۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی وجود دارد که از این تعداد ۲۵۰ پروژه درمانی بوده که در مجموع شامل ۴۸۵۰۰ تخت بیمارستانی می گردد .

رحیمی اضافه نمود: اولویت اساسی وزارت بهداشت و درمان اتمام پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

لازم به ذکر است بیمارستان در حال احداث اشنویه در مساحتی با متراژ ۱۰۰۰۰ متر و زیربنای ۶۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۳ کلنگ زنی شد.

دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از پروژه سی تی اسکن به لزوم تکمیل ساختمان سی تی اسکن تا پایان خرداد اشاره نمود و گفت: همت و تلاش خیرین سلامت شهرستان در احداث سی تی اسکن ستودنی می باشد.

وی در این بازدید تامین دستگاه سی تی اسکن را به شورای خیرین سلامت شهرستان  اشنویه نوید داد.

 گفتنی است  مسعودی معاون درمان دانشگاه، دکتر موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر بیدل نیکو مسئول دفتر ریاست دانشگاه با همراهی مهندس ترابی فرماندار اشنویه و جمعی از مسئولین شهرستان و استانی و وزارتی در این بازدید حضور داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست