اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ١٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های عامل برای ساخت مساکن مهر در این استان پرداخت شده‌است.

سیدمحسن حمزه‌لو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تاکنون به منظور مساعدت در تکمیل طرح‌های مسکن مهر حدود ۴۰۰ میلیارد ریال از محل یارانه‌های بخش مسکن پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: تاکنون برای ٣٩ هزار و ٢٨٢ واحد مسکن مهر آذربایجان‌غربی دفترچه اقساط  بانکی صادر شده که نشان‌دهنده اتمام ساخت این واحدهاست.

وی اظهار داشت: کل تعهد طرح مسکن مهر در آذربایجان غربی ۵۱ هزار واحد بوده که از این تعداد تنها چهار هزار و ۴۰۰ واحد باقی مانده و بقیه تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای ارومیه، خوی، ماکو، سلماس، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین‌دژ و بوکان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر طی آبان امسال تحویل متقاضیان شد، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی ها قرار است تا پایان آذرماه جاری نیز ۴٢٩ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شود.

به گزارش ایرنا ؛ طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از ۶۰ درصد واحدها در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست