اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ائتلاف فراگیر استانی در پیامی از متولبان و مجریان نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه تقدیر کردند ، در پیام این ائتلاف آمده است؛

کارزار انتخابات نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه به پایان رسید. تجربه ای موفق که دستاورد غیرقابل پیش بینی به ارمغان آورد. چنانچه با اندکی تأمل به شروع پروسه انتخابات از آغاز تا پایان انتخابات بیندیشیم به تجارب ارزشمندی دست پیدا خواهیم کرد. از ماهها پیش با درک درست از اوضاع و شرایط اقتصادی ، اجتماعی کشور و استان می بایست طرحی نو در انداخته شود که در آن همه شیفتگان خدمت در سنگر اتاق در کنار هم بتوانند گره های ناگشوده مشکلات را احصاء و بازگشایی نمایند و راه را برای ارتقای فعالیت های اقتصادی هموار سازند.

دستیابی به این اهداف نیاز به عزمی راسخ و گامی استوار و دوستانی « هم پیمان » داشت که با تجربه اندوزی از تجارب گذشته بجای تخریب و رقابت ناسالم ، بمنظور هم افزایی همه داوطلبان شیفته خدمت در یک جبهه واحد در کنار هم گرد آیند و به این باور دست پیدا کردیم که به جای انعکاس موفقیت ها حول شخصیت ها و یا اشخاص باید به « موفقیت جمعی»  اندیشید.

بدینگونه ائتلافی « فراگیر استانی » از همه گرایش ها، سلایق و رشته ها و تخصص ها از بین داوطلبان شکل گرفت ائتلافی که در کمال صلابت و متانت با پیروی از اخلاق نکوهیده یکصدا و یکپارچه نمایش نوینی را در عرصه کارزار انتخاباتی استان به منصه ظهور رسانید و توانست با اعتماد ویژه اعضای محترم در سراسر این استان پرمهر و زرخیز به شایستگی همه اعضاء ائتلاف را با آرای چشمگیر پیروز انتخابات نماید و این دستاورد می تواند مدل و رفتار با ارزش برای همه عرصه های انتخاباتی استانی باشد که این روزها بیشتر از همیشه به همدلی و تلاش نیازمند است.

نتایج این انتخابات ، آینده ای نوید بخش را برای تحول چشمگیر در اتاق را می دهد، باشد دوستان این همبستگی و همدلی را حفظ نمایند و الگوی موفق و شایسته از رفتار و عملکرد بخش خصوصی را به تصویر بکشانند.

لذا از همین تریبون بر خود وظیفه می دانیم ضمن تقدیر از زحمات همه مسوولان ارشد استانی و شهرستانی و تلاش های وافر هیات نظارت و نهادهای امنیتی و انتظامی از همراهی و حسن اعتماد اعضای بزرگوار اتاق در سراسر این استان زرخیز و زیبا و همه ۵۱ داوطلب این جایگاه که با شور انتخاباتی فضا را برای یک رقابت ارزشمند فراهم کردند تشکر نموده و امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر در این آزمون سخت کامیاب باشیم.

ائتلاف فراگیر استانی 

بازرگانی : امیر مسعود فاتحی  – احمد ( پاشا) دلیری – نجات سنگی – ابراهیم حق گوئی – فریدون همتی

صنعت :  حسن انتظار – محمدرضا رستمی – مهدی زنجانی – کاظم مرتاض  – علی دیلمقانیان

کشاوزی :  رضا سواری – بهنام تاج الدینی – صمد پورسلطانی

معدن: قاسم کریمی- محمد حسین قیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست