اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

وی با اشاره به رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی افزود: در رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف و هیئت تشخیص رویکرد کلی این اداره  در تصمیم گیری‌ها صیانت از نیروی کار، حفظ و توسعه کار بوده و اعضاء مراجع نیز می‌بایست به حل‌وفصل توافقی اختلافات کارگران و کارفرمایان کمک نمایند و باید به صورت توافقی این مشکلات حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به شاخص میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات گفت: علیرغم افزایش ۵ درصدی پرونده‌های واصله به هیئت‌های تشخیص, بر اساس نرم افزار تخصصی روابط کار، مدت زمان رسیدگی از ۲۱ روز در سه ماهه نخست سال ۹۷ به ۲۰ روز در سه ماهه نخست سال ۹۸ رسیده که ۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

نقی زاده با اعلام اینکه تعداد پرونده‌های واصله به هیئت‌های حل اختلاف آذربایجان غربی در سه ماهه اول سال ۹۷ تعداد ۷۱۷ مورد بوده است تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال  این تعداد به ۸۸۹ پرونده رسیده است که افزایش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی نقی زاده خاطرنشان کرد: مقایسه نسبت آراء سازشی به کل آراء صادره در مراجع حل اختلاف نشان می‌دهد که در مقایسه با سال گذشته ۵۵ درصد کل آراء صادره در مراجع حل اختلاف در سال ۹۸ به صورت سازشی صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست