اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ازکشف بیش از ۱۵ هزار قلم انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در استان خبر داد.

 سردار مسعود خرم نیا اظهار کرد: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور “بازرگان- ماکو” به ۲ دستگاه اتوبوس تهران به استانبول مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی آذربایجان غربی افزود: در بازرسی از اتوبوس های ، جمعا” ۱۵ هزار و ۲۷۳ قلم لوازم یدکی خودروهای سنگین و لوکس خارجی قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.
وی گفت: در این رابطه ۲ دستگاه اتوبوس توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

انهدام باند مخدر کوکائین در ارومیه 

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی همچنین از کشف مواد مخدر به ارزش ۴ میلیارد ریال و انهدام باند توزیع مواد مخدر کوکائین در ارومیه خبر داد.

 سردار مسعود خرم‌نیا شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات کشف مواد مخدر در مرکز استان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند بزرگ در امر توزیع مواد مخدر کوکائین و انتقال آن به استانهای عمقی کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه قاچاقجیان قصد انتقال مواد مخدر به تهران را داشتند، ادامه داد: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از قصد انتقال مواد مخدر کوکائین به پایتخت آگاه و پس از یک عملیات ضربتی موفق شدند باند قاچاق کوکائین را در پست ایست و بازرسی شهید کلانتری توقیف کنند.

خرم‌نیا گفت: ماموران انتظامی استان سه نفر از اعضای باند را دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی ۲۰۷ متهمان، ۳۰۰ گرم کوکائین به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست