اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۵۰۹ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال کالای قاچاق طی ۶ ماه اول سال جاری در مرزهای این استان خبر داد.
سردار عزت الله رشیدیان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و حضور دائمی آنها در حراست از کیان کشور از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان بوده چرا که با برطرف کردن موانع، ضمن فراهم کردن امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلالگران را از دخالت در امنیت مرزهای استان کوتاه کرده‌اند.
وی افزود: مرزبانان طی ۶ ماه اول سال جاری با اشراف اطلاعاتی و همچنین گشت‌های مستمر در مناطق مرزی استان توانستند با اقتدار و صلابت قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام و از ورود و خروج میلیاردها ریال کالای قاچاق جلوگیری کنند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی تصریح کرد: مرزبانان طی این ۶ ماه موفق به کشف ۳۰ میلیون و ۸۶۸ هزار نخ انواع سیگار، ۷۸ هزار و ۵۰۷ ثوب البسه، ۸۰ هزار و ۲۴۷ لیتر انواع سوخت ، ۴ هزار و ۲۵۷ جفت کیف و کفش، ۴۱۵ هزار و ۸۹۵ عدد دارو، ۱۰ هزار و ۲۹۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی ۶ کیلوگرم نقره، ۶۰۰ گرم طلا، ۶ هزار و ۷۶۹ متر پارچه، مهار یک هزار و ۹۶ راس دواب، مهار ۵ هزار و ۲۴۶ راس احشام و … شدند.
سردار رشیدیان با اشاره به دستگیری ۷۳۸ قاچاقچی و توقیف ۳۸۳ دستگاه خودرو، بیان کرد: در این عملیات‌ها از قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نیز کشف شده است.
وی در خاتمه گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۵۰۹ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال برآورد کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست