اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف  ۲۴ تن برنج احتکار شده در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

 سرهنگ رستمی گفت: با تلاش مأموران پلیس انتظامی شهرستان پیرانشهر ۲۴ تن برنج احتکاری دراین شهرستان کشف شد.

وی در ادامه ارزش کالاهای احتکار شده را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد .

شایان ذکراست که با افزایش نرخ دلار و همچنین افزایش قیمت مواد خوراکی برخی از افراد سودجو با احکتار کاهای اساسی و مورد نیاز مردم اقدام به سودجویی و به دنبال سود بیشتر هستند تا جائیکه در چند روز اخیر برخی از اقلام مورد نیاز مردم از جمله روغن جامد و مایع در سطح بازار شهرستان پیرانشهر بسیار کمیاب شده است.

کشف ۱۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در مهاباد

 جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۱۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در یکی از محورهای این شهرستان توسط ماموران انتظامی شناسایی و ضبط شد.

سرهنگ “سردار علیزاده” روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ایست بازرسی “دارلک” به یک دستگاه وانت سایپا که اقدام به بارگیری سلاح شکاری غیرمجاز از شهرستان‌های اطراف کرده و قصد عبور از بیراهه‌های اطراف ایست بازرسی را داشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی و متوقف کردن این خودرو موفق به کشف ۱۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در آن شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ علیزاده از شهروندان خواست از نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در محیط منزل خودداری کرده و در صورت داشتن مجور نگهداری این سلاح‌ها را در مکان مطمئن و دور از دسترس کودکان قرار دهند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست