اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به کمبود گوشت مرغ در استان از توزیع ۴۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد.

به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، محمد دهقان در خصوص کمبود گوشت مرغ در استان اظهارکرد: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در سطح عرضه بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های زنجیره استان در حال توزیع است.

وی ادامه داد: در خصوص تأمین گوشت مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و جوجه ریزی خوبی انجام شده است همچنین مرغ منجمد نیز به اندازه کافی برای تأمین نیاز مردم استان در انبارهای پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: همه فروشگاه‌ها در حال توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب هستند و این توزیع تا عادی شدن قیمت مرغ در سطح عرضه ادامه خواهد داشت.

علیرضا محمودی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز در این خصوص گفت: قیمت مصوب گوشت مرغ ۱۲ هزار ۹۰۰ تومان است و فروش خارج از قیمت مصوب گران فروشی محسوب شده و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: هم وطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی و یا توزیع با قیمت بالاتر از قیمت مصوب دولتی همچنین کم فروشی، گران فروشی، احتکار و هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست