اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در جلسه معارفه رئیس این هیات در شهرستان خوی که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران در سالن جلسات این اداره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، به شرایط مناسب ورزش ناشنوایان خوی اشاره کرد و خواستار حمایت بیشتر مسوولان از این قشر شد.

عبدالسلام معروفی گفت : خوشبختانه از ١٧ رشته تحت پوشش هیات ؛ رشته های فوتبال، فوتسال، کشتی، شطرنج، بدمینتون و غیره ورزش ناشنوایان این شهرستان فعال است.

وی ادامه دارد : شهرستان خوی ورزشکاران مدال آور و ارزشمندی از جمله حسین سیفلو در رشته کشتی ، پیمان علیزاده در رشته تکواندو و تیم فوتسال توانمندی دارد که سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی در سطح ملی و استان شدند.

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی فعال سازی هیات ها و ساماندهی ورزشکاران در شهرستان ها را جزو برنامه های اصلی برشمرد و اذعان کرد : امیدواریم با ساماندهی اوضاع هیات در شهرستان ها ، انتخاب و آغاز بکار رؤسای شهرستانی بتوان در توسعه ورزش ناشنوایان ، استعدادیابی و افتخارآفرینی بیش از پیش موفق عمل نمود.

معروفی بر ترویج اخلاق مداری و روحیه جوانمردی در بین ورزشکاران تاکید و خواستار حمایت بیشتر مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی از ورزشکاران و قهرمانان گمنام ناشنوا شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی ها و زحمات مجموعه فدراسیون، ادارت ورزش و جوانان و تلاش خود ورزشکاران اذعان کرد : خوشبختانه هیأت ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در جایگاه خوبی در بین هیات های کشوری و استانی قرار دارد و تاکنون افتخارات، مدال ها و عناوین قهرمانی ارزشمندی در رشته های مختلف و در سطح ملی کسب کرده است.

طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی هم در این جلسه از حمایت جدی مجموعه اداری از ورزشکاران ناشنوا خبر داد و بر تعامل و همراهی همه مجموعه ها و خود ورزشکاران تاکید کرد.

گفتنی است با حکم عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی ” خانم مریم ناظمی” از ورزشکاران و مربیان باسابقه در حوزه آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری و بدمینتون به عنوان رئیس هیات در شهرستان خوی منصوب و معارفه شد.

همچنین در این جلسه از سوی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی با اهدای جوایزی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش ناشنوای شهرستان خوی تقدیر بعمل آمد.

بازدید رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از کارگاه تولیدی ناشنوایان در خوی

عبدالسلام معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در جریان سفر خود به شهرستان خوی برای معارفه رئیس هیات در این شهرستان از کارگاه تولیدی ناشنوایان بازدید کرد.

در این کارگاه‌ که به همت انجمن ناشنوایان آذربایجان غربی و جمعی از ورزشکاران خوی راه اندازی شده برای حدود ١۵ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

حضور در دفتر یک نشریه

عبدالسلام_معروفی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی همچنین در جریان سفر خود به این شهرستان در دفتر ماهنامه ندای_قلم و پایگاه خبری دروازه_سنگی در خوی حضور یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست