اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ‍رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان به صورت سرزده، شبانه از زندان ارومیه بازدید کردند

ناصر عتباتی و مجیدی در این بازدید ضمن حضور در بندهای زندان، وضعیت زندان را از نزدیک بررسی و با تعدادی از زندانیان دیدار چهره به چهره نموده و در مورد درخواست‌های هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

در ابتدای این بازدید عتباتی و مجیدی از کارگاه کابینت سازی تزئینی مستقر در زندان که محصولات مختلف تزئینی همچون انواع ساعت ایستاده، میز و کنسول و مشتقات چوب را تولید می کردند بازدید نمودند و پس از آن در جلسه بنیاد تعاون شرکت کردند.

در این جلسه که رئیس سازمان اموال تملیکی استان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند درخصوص امکان استفاده از بخشی از اقلام با تایید معاونت غذا و دارو به عنوان کمک معیشتی برای زندانیان نیازمند و خانواده های آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت : می شود بخشی از اقلامی همچون موادشوینده، خوراکی و ..‌. موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی که سلامت آنها در آزمایشگاه‌های معاونت غذا و دارو و یا آزمایشگاه‌های مرجع به تایید رسد برای کمک به زندانیان نیازمند و خانواده های آنها اختصاص داد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد : تایید سلامت این اقلام در آزمایشگاه‌های معتبر مهمترین اصل است چرا که یکی از بارزترین شقوق حقوق عامه، بهداشت عمومی و سلامت است و مطالبه گر اصلی سلامت عمومی مدعی العموم و دستگاه قضایی است.

در ادامه جلسه مقرر گردید تیمی متشکل از نمایندگان دادستان، معاونت غذا و دارو و بهداشت زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از انبارهای اموال تملیکی ارومیه بازدید و پس از نمونه برداری از اقلام مورد نظر آنها را به منظور سنجش سلامت به آزمایشگاه های معتبر تحویل و در صورت سالم بودن، آنها را به منظور کمک به معیشت زندانیان نیازمند و خانواده های آنها استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست