اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه ۸۹ هزار خانوار استان تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از این تعداد ۵۴ هزار نفر شامل معلولان و خانواده آن‌ها می‌شود.

پروین محمدپوری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ۸۹ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان آذربایجان‌غربی هستند، اظهار داشت: از این تعداد ۵۴ هزار نفر معلولان و خانواده معلولان هستند.

وی افزود: همچنین ۱۲ هزار معلول در استان نیز در انتظار دریافت مستمری هستند.

وی تصریح کرد: تامین اشتغال، مسکن و معیشت از مهم‌ترین سیاست‌های بهزیستی در دولت جدید است که این امر تنها با کمک خیران، نهادهای دولتی و مساعدت رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه طی سال گذشته یک هزار و ۱۶۰ نفر از مددجویان این نهاد تسهیلات اشتغال‌زایی کم بهره دریافت کردند، گفت: همچنین در این مدت برای  یک هزار و ۷۶۸ نفر از مددجویان بهزیستی شغل ایجاد شده است.

محمدپوری با اشاره به اینکه تعداد ۲۲۲ کودک کار و خیابانی در مراکز پذیرش و ساماندهی و خدمات دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: سال گذشته به ۲۱۵ زوجین تحت‌پوشش بهزیستی کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

وی گفت: در سال گذشته ۴۸۹ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون تومان ساخت و در اختیار مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه ۷ هزار و ۶۵۱ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، بیان کرد: طی سال گذشته به ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست و معلولان سرپرست خانوار کمک هزینه ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی از برگزاری جشن گلریزان با عنوان «پویش ترنم» در ارومیه خبر داد و افزود: این پویش با هدف کمک به خانواده های ایتام بد سرپرستان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و آسیب‌دیدگان اجتماعی برگزار می‌شود.

محمدپوری تصریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه در سالن شهید باکری ارومیه برگزار می شود و امیدواریم مردم خیّر استان، حضوری پرشور در آن داشته باشند.

وی اظهار کرد: مراسم گلریزان «پویش ترنم» مربوط به کمک های نقدی بوده و در صورتی که شهروندان، کمک‌های غیرنقدی داشته باشند، می‌توانند به ادارات بهزیستی مراجعه کرده و این اقلام را در اختیار مدیران بخش مربوطه قرار دهند تا به مددجویان اختصاص یابد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود گفت: شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۵۴۵۳۱۷۸  و کد دستوری ۶۶۵۵۵۹۰۰۰# هم برای کمک به مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست