اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اذربایجان غربی از آمادگی این مجموعه برای همکاری تمام ظرفیت انسانی و تجهیزات با ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

ارسلان شکری با بیان این مطلب افزود: با اعلام گزارش های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه های بارشی به استان و‌احتمال وقوع سیل، راهداران پرتلاش این اداره کل ضمن پوشش و اجرای کامل طرح نوروزی و آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات راهداری،برفروبی،نمک پاشی جاده در جهت ایمن سازی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی، با تمام تجهیزات و ماشین الات راهداری ضمن لایروبی، بازگشایی و‌پاکسازی پلها، کانالهای جاده ای و ریزش و رانش برداری آماده همکاری با حداکثر توان انسانی و تجهیزاتی با ستاد مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: بازگشایی مسیل ها و رودخانه های فصلی، ایجاد خاکریز و دیواره های خاکی در محدوده تعدادی از روستاها و شهرهای واقع در مسیر و حاشیه رودخانه وایجاد کانالهای خاکی جهت کنترل ‌‌و هدایت سیلاب ها، جلوگیری از ورود سیل به محیط روستاها و‌شهرها انجام شده است.

این مقام مسول اضافه کرد؛ بیش از ۲۰۰ لوله برای استفاده در محل های مختلف حادثه دیده بر اثر سیل احتمالی خریداری و توزیع شده و‌۶۰۰ نفر از راهداران برای مقابله با این سانحه در حالت آماده باش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست