اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  بازسازی مجموعه فرهنگی یادمان شهدای شیمیایی سردشت که در عدم رسیدگی پس از افتتاح، تخریب شده بود، با دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد تا در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت مجددا افتتاح شود.

در پی سفر اخیر وزیر فرهنگ به ارشاد به استان آذربایجان غربی، محمدمهدی اسماعیلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات منطقه در شهرستان سردشت حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرستان و مجموعه فرهنگی یادمان شهدای شیمیایی سردشت قرار گرفت.

ساختمان یادمان شهدای شیمیایی سردشت در آذربایجان غربی که به عدم رسیدگی پس از ۵ سال از افتتاح، تخریب و غیر قابل استفاده شده بود، مجددا راه اندازی می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر ضمن بازدید از بنای فرهنگی یادمان شهدای شیمیایی سردشت که در سال ۱۳۹۶ آماده بهره برداری شده بود اما به علت عدم رسیدگی غیر قابل استفاده شده بود، به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی دستور ویژه ای مبنی بر احیا و بازسازی هر چه سریعتر صادر کرد.

بر همین اساس و طبق پیش بینی های صورت گرفته، بهره برداری جدید از این مجموعه فرهنگی ، هفت تیر سال جاری، همزمان با سالروز بمباران شیمیایی سردشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با پیشرفت ۵۰ درصد در حال اجرا است که شامل سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۵۰۰ نفر، اتاق نمایش و سالن تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست