اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دیدار با مدیرکل امور قتصادی و دارایی استان گفت: در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم و بخصوص جوانان و ورزشکاران با قدرت حرکت خواهیم کرد.

سجاد بیرامی در دیدار با تربتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گفت: برای توسعه متوازن و رفع کمبودها و کمک به پیشبرد ورزش و دغدغه های جوانان عزیز استان به فضل الهی با تمام قدرت تلاش خواهیم کرد.
بیرامی همچنین افزود: کار و تعامل خوب با دستگاه های مختلف اجرایی و بهره‌مندی از ایده های سازنده مدیران در کنار منابع انسانی و سیستم های علمی و متخصص و باتجربه می تواند شتاب دهنده بسیار مؤثری در مسیر خدمتگزاری و دستیابی به اهداف باشد و با این رویکرد موضوع استفاده از خرد جمعی و رهنمودهای دلسوزانه را با آغوش باز می پذیریم و در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم و بخصوص جوانان و ورزشکاران با قدرت حرکت خواهیم کرد.
تربیتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این دیدار گفت: جنس کار شما آنقدر مهم و در بین مردم از جایگاه بالایی برخوردار است که ایجاب می کند برای این مردم با عشق و اهتمام هر چه بیشتر خدمت کرد و ورزش و هم جوانان دو بال ارزشمندی هستند که جامعه با این دو در مسیر نشاط اجتماعی و صلابت و پیشرفت قرار می گیرد و ما نیز همواره در کنار مجموعه ورزش وجوانان استان هستیم.
دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان
سرپرست و جمعی از معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همجنین  با مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کردند.
سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان در دیدار با جعفری مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت: با تمام قدرت و به شوق خدمتگزاری صادقانه و خالصانه و با سرلوحه قرار دادن تمامی ضوابط و قوانین آمده ایم و تلاش می کنیم با تعامل و همفکری خوب و مؤثر با مجموعه دیوان محاسبات، در مسیر قانونمند گام برداریم و خادمی شایسته برای مردم و نظام اسلامی در دولت عدالت محور و مردمی سیزدهم باشیم.
وی افزود: کار در ورزش که با سلامتی و نشاط روحی و جسمی آحاد جامعه در ارتباط مستقیم است و در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای هم موجب عزت و غرور ملی می شود بسیار لذت بخش و در عین حال مهم و تاثیرگذار است و نیازمند تعامل و بهره گیری از فکر های نو و بدیع و سازنده است.
سجاد بیرامی در خاتمه گفت: از امسال هم به دنبال حرکت در مسیر افزایش سرانه ورزشی استان و هم توسعه همه جانبه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی و بخصوص تحقق شعار سال در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین هستیم.
جعفری مدیرکل دیدان محاسبات استان نیز در این دیدار گفت : ورزش منبع سرشار روحیه و انرژی و بزرگترین سرمایه انسان در دستیابی به سلامتی و نشاط است و چه خوب است که با جوانان هم، بال دیگر ارزشمند خدمتی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست