اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش برف در استان گفت: هم اکنون جاده پیرانشهر به مرز تمرچین و مهاباد به بوکان به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

سرهنگ رضا پناهی مقدم اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در گردنه زمزیران واقع در محور سردشت به مهاباد و گردنه مائین بلاغ شاهین دژ به تکاب در جنوب استان نیز با علت حجم بارش برف و شرایط جوی، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در رابطه با وضعیت محورهای شمال استان آذربایجان‌غربی افزود: بارش برف در این مناطق هم گزارش شده لذا خودروها فقط با استفاده از زنجیر چرخ می‌توانند در گردنه علیمردان در محور چایپاره به چالدران و جاده قدیم خوی به ماکو تردد کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه تقریباً تمامی مسیرهای جاده‌ای استان لغزنده است، گفت: با توجه به وضعیت بارش‌ها و نزولات آسمانی، شهروندان از سفرهای غیر ضروری جاده‌ای اجتناب کنند.

وی ادامه داد: رانندگان در صورت ضرورت به سفر، حتماً لوازم زمستان و زنجیر چرخ را به همراه خود داشته باشند و نحوه بستن زنجیر چرخ را قبل از شروع سفر آموزش ببینند.

سرهنگ پناهی مقدم همچنین بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز در ایام برفی و یخبندان سال تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست