اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حدود ۱۰۰ هزار تن سیب درختی در سردخانه‌های استان موجود است گفت: در صورت عدم صدور مجوز صادرات، این میزان به لحاظ نیاز مصرف داخلی کشور و عدم وجود سیب در بازار می‌تواند به مصرف داخل کشور برسد.

عزیز امانی اظهار کرد: با توجه به درخواست صادر‌کنندگان و باغداران استان، مکاتبات مکرر از طریق سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و وزارت متبوع برای لغو ممنوعیت صادرات سیب استان با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در صورت صدور مجوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این موضوع به صادرکنندگان و باغداران استان اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حدود ۱۰۰ هزار تن سیب درختی در سردخانه‌های استان موجود است گفت: در صورت عدم صدور مجوز صادرات، این میزان به لحاظ نیاز مصرف داخلی کشور و عدم وجود سیب در بازار داخلی می‌تواند به مصرف داخل کشور برسد.

وی بیان کرد: بنابراین کشاورزان و صادرکنندگان باید این موضوع را در نظر گیرند که احتمال اینکه به سبب تامین نیاز داخلی و جلوگیری از افزایش قیمت سیب در کشور مجوز صادرات صادر نشود، وجود دارد بنابراین صادرکنندگان نباید به امید صادرات بمانند و محصول خود را به فروش نرسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست