اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ابلاغ کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده ها طی ایام نوروز خبر داد.

پیمان آرامون گفت:تعامل مجموعه راهداری و پلیس راه‌ها در راستای امنیت راه و ترافیک یکی از موضوعات اساسی ترین موضوعات بوده و همواره در اولویت است و در راستای کاهش سوانح در ایام نوروز بعنوان یکی از بازه های زمانی پرتردد ابلاغیه کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده ها برای رعایت توسط ناوگان عمومی صادر شده است.

او اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه کاهش سرعت، تمام دوربین ها در مرکز مدیریت راهها طبق همین مصوبه اصلاح شده اند و اعمال جریمه می کنند.

آرامون بیان کرد: نظارت های مستمر و بازرسی های ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافر در طرح نوروز ۱۴۰۲ صورت می پذیرد لذا درهمین راستا پیش از شروع طرح نوروز ۱۴۰۲ کلیه اقدامات و دستورالعمل های لازم به این شرکت ابلاغ و نظارت های لازم بر اجرای طرح نیز صورت پذیرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه  اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام تمهیدات لازم جهت داشتن سفری شاد و ایمن برای هموطنان است، تاکید کرد: مسافران عزیز نیز ضمن زمان بندی مناسب سفر خود در بازه های نوروزی به رعایت نکات ایمنی اهتمام ورزند و رانندگان در طول مسیر هر ۳ ساعت یکبار در مجتمع خدمات ایستگاهی بین راهی استراحت کوتاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست