اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس در ماموریت‌ها، اعتماد مردم به پلیس را افزایش داده است.

سردار سرتیپ حسین اشتری بامداد چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس در ماموریت ها و پیگیری امور با استفاده از فرایند هوشمندسازی پلیس افزود: به منظور استفاده مطلوب از تمامی تجهیزات و امکانات، برنامه ریزی های خوبی در حوزه هوشمندسازی پلیس در سال جاری ارائه خواهند داد و تمام تلاش بر این است که تا پایان امسال زیر ساخت ها را تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: اعتماد مردم به ناجا در رتبه های بالایی قرار دارد و ۶۰ درصد گزینش ها در ناجا با عضویابی نیروی ولایی و معتقد صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود شرایط و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می دهد، وضعیت امنیت در ایران مثال زدنی است و در حوزه امنیت عمومی اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس صورت گرفته که فرمانده معظم کل قوا از اقدامات کارکنان انتظامی در این حوزه اظهار رضایت کرده اند.

سردار اشتری ادامه داد: در آذربایجان غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمامی توان به صورت شبانه روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمامی امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام داده اند.

وی با ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در سال جاری با وجود شرایط ویژه استان نظیر هم‌مرز بودن با کشورهای خارجی، وجود جریان‌های سیاسی و گروه‌های ضدانقلاب، انتخابات با امنیت کامل برگزار شد و امنیت خوبی نیز برقرار است.

وی ادامه داد: در سال جاری در حوزه مرزبانی نیز تجهیزات خوبی به آذربایجان غربی تزریق شده و این استان یکی از اولویت های اصلی ما در راستای تقویت امکانات و تجهیزات مرزبانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: افزایش مقبولیت پلیس در بین مردم در این استان نیز افزایش یافته و امنیت مطلوب نیز در این استان برقرار است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: نیروی انتظامی وظیفه گسترده ای دارد و همیشه در تمامی امور در وسط میدان بوده و این همه مسوولیت یک اراده قوی و سنگینی می خواهد که در تک تک نیروها وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز اعتماد عموم مردم بر اساس مشاهدات ما به پلیس بیشتر شده و تمامی کارهای پلیس نیز علمی تر و در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی مقبولیت بهتری صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه با لباس مقدس نیروی انتظامی یک عبادت است، گفت: اجر و پاداش معنوی بزرگی برای این همه مجاهدت شبانه روزی در برقراری امنیت وجود دارد.

وی اظهار داشت: جذب و گزینش افرادی شایسته و ولایی بسیار مهم است و از ویژگی های خوب نیروی انتظامی این است که نسبت به عضو یابی نیروهای ولایی اقدام می کنند و ما نتیجه آن را در اخلاص کارکنان در ماموریت ها مشاهده می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز با اشاره به رشادت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت پایدار استان، سهم نیروی انتظامی را بزرگ و قابل ستایش دانست و گفت: به لطف تلاش سربازان رشید اسلام در این نیروها این استان جزو پنج استان امن کشور به شمار می‌رود.

محمدمهدی شهریاری به رشد شاخص‌های توسعه‌ای استان در چند سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: رشد ۷۰۰ درصدی صادرات و نیز جهش در سرمایه گذاری مرهون تامین امنیت از سوی نیروهای نظامی و انتظامی، وحدت و همدلی مردم بوده است.

وی با اشاره به ایثار سربازان مرزبانی در تامین امنیت مرزهای استان افزود: با وجود نزدیک به هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور، مرزهای امن استان مامن یک زندگی همدلانه است.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه استان از برکات سفر فرمانده نیروی انتظامی بیش از پیش بهره مند شود، از تلاش و ایثار نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار قدردانی کرد.

سردار اشتری در راستای بررسی وضعیت فعالیت پلیس و همچنین بررسی یگان های انتظامی، دیشب وارد آذربایجان غربی شده و امروز از یکی از مرزهای استان با کشورهای همسایه بازدید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست