اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۵۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان اجرا خواهد شد.

سرهنگ وحیدی امروز ۲۷ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به برنامه های دفاع مقدس در سطح استان با بیان اینکه کمیته های هشتگانه اقدام به تدوین برنامه های دفاع مقدس کرده و مجموعا ۲۶۱۸ برنامه در این هفته برگزار می شود، افزود: غبارروبی مزارشهدا،به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس،برگزاری مسابقات ورزشی،اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی،برگزاری شب شعر با حضور رزمندگان،فضاسازی شهری،رونمایی از کتب تولیدی، برگزاری ۴۱ یادواره شهری و در بخشهای مختلف استان ازجمله برنامه های این هفته است.

وی اظهار کرد: رویکرد برنامه های امسال تجلیل محور است و از اقشار مختلف که نقش در دوران دفاع مقدس نقش داشتند، تجلیل خواهد شد.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه هدف از گرامیداشت دفاع مقدس حفظ و نشر ارزشها است،گفت: اولین راهبرد گرامیداشت دفاع مقدس، تدوین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و وحدت مردم و نیروهای مسلح است.

وی تاکید کرد: امروز ایران بالاترین قدرت بازدارندگی در منطقه را دارد و باید این اقتدارو بازدارندگی کسب شده به مردم تدوین شود.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان خاطر نشان کرد:”ما مقتدریم” شعار سال گرامیداشت دفاع مقدس امسال انتخاب شده است.

وی با اشاره به تجلیل از بانوان جانباز،رزمنده و آزاده استان گفت:در استان،۱۰۰۰ بانوی جانباز،۱۰۰ نفر بانوی رزمنده و ۲ بانوی آزاده داریم که امسال تجلیل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست