اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: توسعه عمران شهری نیازمند ایجاد پنجره واحد خدمات شهری است تا براساس آن همه دستگاه‌هاس مرتبط با یکدیگر همکاری کرده، سرمایه‌گذاری‌ها جذب شده و شهرها آبادتر شود.

رضا حسینی  در شانزدهمین نشست مدیران سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور اظهار کرد: شهرداری‌ها امروزه با توجه به گستردگی جوامع و تامین نیازهای بشر وظایف‌های جدیدی را پیدا کرده و در همین راستا تنوع وظایف و سطح انتظارات شهروندان از شهرداری‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: قوانین موجود کشور نیازهای شهرداری‌ها را تامین نمی‌کند، برای مثال اگر همزمان با شوراها مردم شهرداری‌ها را هم انتخاب می‌کردند برخی سیاست ها و ریسک های تصمیم گیری متفاوت می شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: مجموعه شهرداری می‌تواند در توسعه عمران شهری موثر باشد که برای این منظور نیازمند ایجاد پنجره واحد خدمات شهری است تا براساس آن همه دستگاه‌های مرتبط با یکدیگر همکاری کرده، سرمایه‌گذاری‌ها جذب شده و شهرها آبادتر شود.

وی عنوان کرد: مدیریت، خدمات و اقتصاد شهری نیازمند ایجاد یک مدیریت واحد است، برای مثال باید تیم اقتصادی دولتی و تیم اقتصادی شهرداری کنار یکدیگر قرار گرفته و مدیریت واحدی شکل بگیرد.

حسینی تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذار باید مطالعات و کارهای اولیه انجام شود و پس از آمادگی طرح اولیه نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام شود.

وی گفت: کلیدی‌ترین بخش مدیریت شهری برای رونق و توسعه شهری مجموعه شهرداری‌ها بوده که این مجموعه می‌تواند برای ایجاد پنجره واحد خدمات شهری پیشقدم شده و تلاش کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برای به حداقل رساندن چالش‌های شهری باید مدیریت واحدهای شهری وجود داشته، ارائه خدمات از طریق الکترونیکی انجام پذیرد و از همه مهم‌تر اتحاد و همدلی مدیران همه دستگاه‌ها برای رونق و توسعه کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست