اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی گفت: وعده استاندار محترم درخصوص پرداخت تسهیلات به خبرنگاران محقق شد.

 علی رزازی در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید در استان، با اشاره به دیدار اخیر تعدادی از فعالین رسانه ای استان با استاندار محترم آذربایجان غربی و درخواست آنان برای پرداخت تسیهلات بانکی گفت: در این دیدار مقام عالی در تماس تلفنی با نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید این درخواست را مطرح و ایشان نیز با پرداخت تسهیلات برای ۴۰۰ نفر از خبرنگاران استان موافقت کرد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده، این وعده استاندار تحقق یافت و خبرنگاران استان می توانند از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شعب صندوق های کارآفرینی معرفی و نسبت دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

در این دیدار گل محمدی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز با قدردانی از حسن اعتماد استاندار محترم به این صندوق افزود: این صندوق طبق وعده ماهیانه یکصد مورد تسهیلات بانکی با معرفی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خبرنگاران واجد شرایط تسهلات پرداخت نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست