اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در راستای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای مقابله با کرونا ۱۶۲ پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

غلامرضا بابایی غربی در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد بازار از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهر ماه ۱۶۱ هزار و ۱۸۶ مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره صورت پذیرفته است.

او افزود: بازرسی های انجام شده در ۷ ماهه نخست امسال منجر به تشکیل ۶ هزار و ۶۹۲ فقره پرونده تخل صنفی به ارزش بیش از ۵۸۴ میلیارد ریال گردید که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

بابایی تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده ۲ هزار و ۷۵۷ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری به سازمان واصل شد که یک هزار و ۸۹۸ مورد بصورت تلفنی، ۵۳۰ مورد بصورت مراجعه حضوری و ۳۲۹ مورد بصورت کتبی بوده است.

او ادامه داد: پس از بررسی و رسیدگی شکایت ها و گزارش های دریافتی یک هزار و ۲۹۱ مورد متخلف و یک هزار، ۲۳۰ مورد غیر متخلف و ۲۳۶ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی می باشد که پس از رسیدگی نتیجه به شاکی اعلام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات مقابله هایی جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای پیشگیری از کرونا اظهار داشت: از اول اسفندماه تا ۳۰ مهر امسال ۵ هزار و ۳۵ مورد بازرسی انجام شد که ۱۶۲ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال شد که جهت صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست