اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: مسائل و مشکلات مردم استان در جلسات مختلف در تهران به استحضار رییس جمهوری رسیده و امروز نیز در شورای اداری به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد.

محمد مهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار مردم شهرستان خوی با رییس جمهوری افزود: دیار آذربایجان غربی، مامن دلیرمردان و مرزداران غیوری است که امروز افتخار میزبانی از آقای دکتر روحانی و هیات دولت را دارند.
وی بیان کرد: امروز مردم خوی سفره امید گسترده اند تا مرد روزهای گرم و سرد چشیده انقلاب مهمان شان باشد؛ امید است پیشرفت را به برکت این حضور در این شهر شاهد باشیم.
شهریاری افزود: از دیار باکری ها، از مشهد کاظمی و مشهد شهیدان امنیت و آرامش و از سوی مردم خونگرم و انقلابی و آگاه خوی که شهر شهیدان خویی و متبرک به شمس و مولانا است، به خدمت هیات دولت خیرمقدم می گویم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز گفت: یکپارچگی وحدت در میان ادیان و مذاهب مختلف ویژگی این استان بوده و آذربایجان غربی نماد کاملی از همدلی است.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: آذربایجان غربی استانی ولایتمدار است و امیدواریم حضور دولتمردان مشکلی از مشکلات استان را حل کند.
وی با اشاره به سخنانی از امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه اظهار داشت: ایشان می فرمایند آیا من به این قانع باشم که امیرالمومنین باشم اما در مشکلات مردم سهیم نباشم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: حضور رییس جمهوری در استان، زمینه ای برای آشنا شدن با مشکلات مردم است و در این راستا مطالب لازم در شورای اداری ارائه می شود.
امام جمعه شهرستان خوی نیز گفت: خوی از موثرترین پایگاه های علمی منطقه بوده است.
حجت الاسلام سید رضا موسوی شکوری افزود: ۸۰۰ نفر طلبه در زمان حاضر در چهار باب مدرسه علمیه شهرستان خوی در حال تحصیل هستند.
وی ادامه داد: تبدیل خوی به منطقه آزاد تجاری، ساخت بزرگراه خوی به قطور به عنوان نزدیکترین راه به اروپا، تبدیل دانشکده های این شهرستان به دانشگاه دولتی و صدور دستور اورژانسی برای احیای سد غازان به عنوان محل اصلی تامین آب شرب مردم خوی از خواسته های اصلی مردم این شهرستان از رییس جمهوری است.
به گزارش ایرنا دکتر روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.
افتتاح راه آهن مراغه – ارومیه و آغاز سفر شهروندان ارومیه ای با استفاده از خط ریلی، بهره برداری از طرح های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.
نخستین دور سفر استانی دکتر حسن روحانی به آذربایجان غربی در اواسط خردادماه سال ۱۳۹۵ انجام شد و در آن ۱۷ هزار میلیارد ریال طرح به تصویب رسیده بود که نزدیک به ۸۰ درصد آن اجرایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست