اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  زیرگذر تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ارومیه بعد از ضرب الاجل ١۵ روزه رییس کل دادگستری آذربایجان غربی امروز زیر بار ترافیک رفت.

شهردار ارومیه در آیین افتتاح این فاز از تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با تشریح اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: این تقاطع یکی از پروژه های عظیم و فاخر شهر ارومیه است که با اتمام کامل آن ترافیک این منطقه از شهر در حد وسیعی کنترل خواهد شد.

حسین مهدی‌زاده افزود: این تقاطع غیر همسطح دارای ۹ فار عملیاتی است که ۲ فاز آن در سال های گذشته، و پنج فاز آن هم اکنون به بهره برداری می رسد و ۲ فاز باقی مانده نیز با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده در ۶ ماه آتی افتتاح خواهد شد.

او اضافه کرد: برای انجام این پروژه، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر مکعب بتن ریزی، ۶۰۰ تن آرماتور گذاری، ۴۹۰ متر لوله گذاری، بیش از ۵ هزار متر مربع قالب بندی، ۲۶ هزار متر مکعب خاک برداری، ۶ هزار متر مکعب لجن برداری، نزدیک به پنج هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام گرفته است.

مهدی زاده در خصوص هزینه های احداث زیرگذر تقاطع غیر همسطح آذربایجان افزود: طی ۶ ماه گذشته ۵۵۳ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه هزینه شده است. طول این بخش از پروژه ۵۰۰ متر و زیر گذر هم دارای ۱۲ متر عرض است که با ۶ هزار مترمربع مساحت امروز به بهره برداری رسید.

پیشتر مقام ارشد قضایی استان وقفه در اتمام فاز زیرگذر را دلیل ورود دستگاه قضایی استان به موضوع خوانده و گفته بود: خلف وعده ای که پیمانکار در اتمام فاز زیرگذر پروژه داشته به هیچ وجه قابل قبول نیست به همین منظور به وی مهلت ۱۵ روزه برای اتمام این فاز تا پایان آبان ماه داده شد تا هر چه زودتر تکمیل و زیر بار ترافیکی رود.

 پروژه تقاطع آذربایجان ارومیه در چهار تراز حرکتی، ترافیک جنوب شهر و خروجی آن را ساماندهی می کند، اما حدود یک دهه است به بهانه کمبود اعتبار و خلف وعده های پیمانکاران متعدد فاز تا فاز افتتاح شده و هنوز هم به اتمام نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست