اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

همچنین با حضور احمد وحیدی پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی کوی سالار نیز با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و در زمینی با مساحت ۲۸۹ مترمربع و زیربنای ۳۸۷ مترمربع به بهره برداری رسیده است.

آوای مرز : همزمان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در ارومیه، چندین پروژه درمانی، ورزشی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در آیین افتتاح این مرکز سلامت  اظهار کرد: مساحت این زمین یک هزار و ۴۰۵ مترمربع بوده که ۴۰ درصد سطح اشتغال برای آن در نظر گرفته شده است.

محمدامین ولی‌زاد با بیان اینکه زیربنای کل این مرکز جامع یک هزار مترمربع است، افزود: این پروژه در سه طبقه و در مدت ۱۲ ماه ساخته شده است تا ۲۰ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش خدمات بهداشتی و سلامتی قرار دهد.

او با اشاره به این که پروژه مذکور با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی اجرایی شده است، اضافه کرد: اتاق‌های مراقبتی زنان و مردان، داروخانه مامایی، تزریقات و پانسمان، سرایداری، کلاس‌های آموزشی، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت روان، بهداشت محیط، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اتاق واکسن به همراه پایگاه اورژانس از امکانات و تجهیزات این مجموعه است.

همچنین با حضور احمد وحیدی پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی کوی سالار نیز با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و در زمینی با مساحت ۲۸۹ مترمربع و زیربنای ۳۸۷ مترمربع به بهره برداری رسیده است.

در این پایگاه خدماتی چون رصد و پایش آسیب های اجتماعی و در معرض آسیب، خدمات مشاوره و مددکاری ارائه خواهد شد.

افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان ارومیه

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه در آیین افتتاح این طرح زیرساختی ورزش آذربایجان غربی گفت: این خانه تخصصی با زیربنای یک هزار و ۳۱۳ متر جزو سالن‌های تیپ‌های ۲۰ در ۳۶ چند منظوره است.

سجاد خوبدل افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال برای این طرح از محل اعتبارات استانی و سفر رییس جمهور اختصاص یافته و هزینه شده و با راه اندازی این خانه، صدها نفر از جانبازان و توان یابان می توانند از خدمات آن بهره ببرند.

در ادامه آیین های افتتاح سالن ورزشی با چمن مصنوعی شهید سعید شبان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در زمینی با مساحت ۱ هزار مترمربع و در طول ۵ ماه به بهره برداری رسید. مساحت چمن مصنوعی این سالن ورزشی نیز حدود ۸۰۰ مترمربع است.

بهره برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران آذربایجان‌غربی

وزیر کشور در جریان سفر به ارومیه پروژه سالن چند منظوره مدیریت بحران استان را نیز افتتاح کرد.

احداث این پروژه در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۳۰ مترمربع در محوطه  اداره کل مدیریت بحران استان در سال ۱۳۹۲ توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان آغاز و در مراحل اجرای فونداسیون به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز با ۱۰ درصد پیشرفت، متوقف شده بود.

در سال ۱۴۰۲ بنا به دستور استاندار آذربایجان غربی، تکمیل این پروژه با هزینه کرد ۱۳ میلیارد تومان و در قالب ۸۷۵ مترمربع سالن و ۲۵ مترمربع تاسیسات آغاز و امروز به بهره برداری رسید.

وحیدی، ضمن بازدید از مرز بازرگان و مجتمع کشت و صنعت در ماکو، در جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی نیز شرکت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست