اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از اتمام دو فاز باقیمانده پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح آذربایجان ارومیه تا پایان مرداد ماه امسال خبرداد.

 ناصر عتباتی در جلسه بررسی پروژه پل‌های تقاطع غیرهمسطح نیمه‌تمام (آذربایجان) شهر ارومیه که با حضور شهردار ارومیه و مسئولین شورای شهر ارومیه و نیز پیمانکار مربوطه برگزار شد، گفت: نیاز بود دادگستری به این امر ورود پیدا کند، هم از جهت حقوق عامه و مطالبات مردم و هم از جهت بررسی علت اینکه این پروژه که بزرگترین پروژه شمال غرب است دچار رکود شده است.

عتباتی ادامه داد: دادگستری استان از تمام فعالیت‌هایی که منتهی به خدمت رسانی به مردم درچارچوب قانون انجام می شود حمایت می کند و در عین حال تکلیف خود می‌داند در هر جایی که حقوق عامه تضییع می‌شود یا در ارائه خدمات به مردم اختلال ایجاد می‌شود، ورود و در صورت نیاز برخورد کند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان، وی با بیان اینکه جلسه مفصلی با تمامی عوامل و دست اندرکاران اجرای طرح پل آذربایجان منعقد و تمامی جوانب و مسائل پیرامون بررسی شد خبر های خوشی را به مردم داد و گفت: حسب تصمیمات در این جلسه مقرر شد اختلافات مالی طرفین توسط هیات کارشناسی منتخب توسط دادگستری استان در زمینه حسابرسی ، مالی و عمرانی بررسی شود ونتایج ظرف یک ماه اعلام شود.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: مقرر شد از روز شنبه مورخ بیست و هفتم فرودین کارهای عملیاتی و اجرایی پروژه که متوقف شده بود مجدداً به جریان بیافتد، همچنین قسمتی از مطالبات شرکت پیمانکار پرداخت شود و دو فاز باقیمانده پروژه تا آخر مرداد به پایان و به بهره برداری  برسد.

حسین مهدی زاده شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه هم گزارشی از آخرین وضعیت طرح ارائه و به جهت کمبود اعتبارات خواستار  حمایت ادارات و دستگاه های اجرایی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست